Gå til innhold

HW-Lan 06: Damn, hvem er hu fine jenta i info-desken?


DE1

Anbefalte innlegg

Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler :green: . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell :p

7005801[/snapback]

 

 

haha så henne snakke med de med musikken :p de dempan

 

 

så vidt jeg husker står det et jente navn på leder på inf:info elns,,,,, regner med at det er henne....... da er hun ikke ungdomskole elev

7005819[/snapback]

Var det jeg visste :cool:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle akkurat gå og spørre, også går hun strengt av gårde for å skrike til noen høytalerpøbler :green: . Hun virker streng, jeg tipper 1988-modell :p

7005801[/snapback]

Gjør ikke noe for meg at hu er streng :p

 

Og Allfather.. Ikke pen? :ohmy:

7005813[/snapback]

 

 

Egentlig ikke, men jeg er ikke "in" når det gjelder pedofili :p

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg ikke gadd å dra til HW-LAN... Ok, det er en søt jente. Aldri sett en sånn før? Er dere så jævla kåte, så gå og snakk med henne. Jeg skal le når dere gråter her fordi dere har et rødt håndmerke på kinnet. :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg ikke gadd å dra til HW-LAN... Ok, det er en søt jente. Aldri sett en sånn før? Er dere så jævla kåte, så gå og snakk med henne. Jeg skal le når dere gråter her fordi dere har et rødt håndmerke på kinnet. :)

7006077[/snapback]

Du dro ikke på HW-LAN fordi det var noen gutter som synes hu var fin?

Er ikke kåt fordi jeg synes hu er fin, lol.

Lenke til kommentar
fy faen dere er rare :p hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser?  :tease:

7006140[/snapback]

Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå :p

 

Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke :p

Lenke til kommentar
fy faen dere er rare :p hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser?  :tease:

7006140[/snapback]

Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå :p

 

Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke :p

7006161[/snapback]

 

vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da :p

Lenke til kommentar
fy faen dere er rare :p hu er vel ikke akkurat så pen at dere mister kontrolen på hormonen ^^ haha men over til noe seriøst tror dere ikke hu kanskje er inne her og leser alt dere leser?  :tease:

7006140[/snapback]

Herregud, ikke ta alt så seriøst da. Jeg sier bare at hu er utrolig fin, så sier et par ja, og enig og slikt og plutselig er vi noen kåtsekker? Rolig nå :p

 

Kan godt hende hun er her inne og leser, bryr meg ikke :p

7006161[/snapback]

 

vel så vis du synes det gå hen og si det til henne irl da :p

7006199[/snapback]

"Hei, du var fin.."
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...