The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Skal slette Oblivion for så og legge det inn igjen med en annen dvd da det er en bug med min så hvor finner jeg saven min så jeg slipper å starte helt fra starten igjen ? Eller kanskje dere har en annen løsning ? Når jeg snakker med folk i en dialog hører jeg ikke hva de sier .... når jeg tar ting eks. fra en tønne så hører jeg heller ingen lyd, men når jeg hører hva folk sier ute på gata så går det greit det er bare i menu/tar ting og snakker med folk og det er et stort minus .... Endret 5. oktober 2006 av The Ghost
Beinert Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Skal slette Oblivion for så og legge det inn igjen med en annen dvd da det er en bug med min så hvor finner jeg saven min så jeg slipper å starte helt fra starten igjen ? Eller kanskje dere har en annen løsning ? Når jeg snakker med folk i en dialog hører jeg ikke hva de sier .... når jeg tar ting eks. fra en tønne så hører jeg heller ingen lyd, men når jeg hører hva folk sier ute på gata så går det greit det er bare i menu/tar ting og snakker med folk og det er et stort minus .... 7004354[/snapback] Save Game mappa blir lagt i "mine dokumenter" (ble i hvertfall det hos meg). Det med at du ikke hører når noen snakker med deg kan ha noe å gjøre med at du ikke har stillt inn på surround hvis du har et surround-anlegg.
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Vel jeg har Z-5500 og det er stilt inn på surround Takker for det med saved games mappa Noen ganger så begynner fyr'n min å snike/gå til høyre helt plutslig av seg selv og jeg for ikke stoppet det ... Jeg må save og exit game starte spillet på nytt av og først da begynner han å gå vanlig og det er litt iriterende når det skjer hele tiden
MiSP Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Noen ganger så begynner fyr'n min å snike/gå til høyre helt plutslig av seg selv og jeg for ikke stoppet det ...Jeg må save og exit game starte spillet på nytt av og først da begynner han å gå vanlig og det er litt iriterende når det skjer hele tiden 7004987[/snapback] Har du dårlig tastatur/optisk mus?
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Skulle ikke tro det ! -Razer copperhead (blå) -Saitek Eclipse (blå)
MiSP Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hmm, merkelig. Da tror jeg ikke det er taster som har hengt seg opp, eller en vandrende optisk mus...
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Syntes det er merklig selv. Skal prøve å instalere det fra dvd'n til kristoffer nå (vanlig) og kjører spiller fra dvd'n min (Collector edition)
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Akkurat det same skjer med den det andre eksemplaret !! Kanskje du kan hjelpe meg hvis du er på HWLan ?
MiSP Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Sitter trygt plantet i min godstol hjemme i Bergen nå, så dessverre.
Gromle Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vel jeg har Z-5500 og det er stilt inn på surroundTakker for det med saved games mappa Noen ganger så begynner fyr'n min å snike/gå til høyre helt plutslig av seg selv og jeg for ikke stoppet det ... Jeg må save og exit game starte spillet på nytt av og først da begynner han å gå vanlig og det er litt iriterende når det skjer hele tiden 7004987[/snapback] Har det samme av og til, da løser det seg med å trykke på knappen for å gå (strafe) til høyre en gang. Har du kanskje trådløst tastatur med dårlig batteri?
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Har det samme av og til, da løser det seg med å trykke på knappen for å gå (strafe) til høyre en gang. Har du kanskje trådløst tastatur med dårlig batteri? 7007324[/snapback] Som sagt tiligere så har jeg Razer copperhead og saitek eclipse begge blå Har prøvd det og og det funket ikke
The Ghost Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Nå har det blitt helt uspillilig for nå går den konstant fram hele tiden uansett hva ! Help ! Er desperat !
MiSP Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Merkelig at det bare skjer i spillet, og ikke i Windows. Det utelukker problemer med mus/tastatur. Og ettersom du har prøvd å reinstallere, så skjønner jeg rett og slett ikke bæret. Prøv en gang til: Ta backup av alt du vil ta vare på (~savegames), avinstaller Oblivion, slett Oblivion-mappen (Program Files/Bethesda Softworks/Oblivion), restart maskinen, og reinstaller. Start opp uten å gjøre noe i INI-filen, still kontrollene inn slik du vil ha dem, start et nytt spill, og prøv. Endret 6. oktober 2006 av MiSP
The Ghost Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 hele pc'n min har klikket nå så jeg har planer om å formatere så løser sikert det problemet er bare det at windows cd\n min ble stjelt på HWLan =(
MiSP Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) hele pc'n min har klikket nå så jeg har planer om å formatere så løser sikert det problemet er bare det at windows cd\n min ble stjelt på HWLan =( 7060888[/snapback] Det var da en abnormalt slem ting å gjøre. Dersom du har lisensnøkkelen et annet sted enn bare på CDen/coveret, så kan du jo bare laste ned en ny image-fil og installere med nøkkelen din. Er fullt lovlig det, ettersom du bruker din egen nøkkel. Dersom denne forsvant, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Endret 13. oktober 2006 av MiSP
The Ghost Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Driver på å laster ned windows nå men det kommer til å ta hundre år ... Riktig nok fra thepiratebay da, men ....
MiSP Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg tror det skal gå an å få kjøpt, billig (og lovlig), en Windows-CD uten lisensnøkkel. Du kan jo sjekke det. Endret 14. oktober 2006 av MiSP
Arne Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, det er mykje rart ein kan støte på på nettet! Håpar windows versionen du laster ned funkar, då!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå