Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bedre forhold i avstandsforelskelse?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før man går inn i et avstandsforhold bør man jo være sikker på at det er virkelig noe begge vil. Dere er bare 16 og 15 år? Syns det er veldig tidlig å binde seg til noen så langt unna. Men nå er ikke jeg den rette til å si at avstandsforhold ikke funker, da jeg har vært i et selv i nesten 1,5 år og jeg har det helt konge:-)

Men man må være villig til å ofre, tåle noen uker i fra hverandre, være flinke til å snakke sammen så ofte som mulig på tlf, mobil, msn osv...

Lurt å innvolvere den andre parten i hva som skjer i hverdagen din, og ikke bare være kjærester når dere møtes:-)

 

 

edit: ja, nå tenkte jeg forhold med en gang. Ser du foreløpig bare er avstandsforelsket. MEN jeg tror innlegget kan være litt relevant uansett. Håper det i vartfall:-)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

3 timer er vel egentlig ganske drøyt. Alt kan gå, men det vil bli ganske mye reising da, mye tid og kanskje veldig dyrt i lengden?

 

Kino kan være noe, men dere får jo ikke gjort noe særlig eller pratet så veldig mye sammen da, jeg ville hvertfall tro at for eksempel bowling ville slått ann, da kan dere ha det gøy og være sosiale samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Bra sagt det der :)

Men hva med sms samtaler? Hva er artige tema? Noe man kan le av? Ellr noe interesangt noe? Istedet for å komme med denne kjedelige varrianten.

 

> Hei

>Hei

>Hva skjer?

> -------...-----

>Kult der da?

 

Ja dere vet.

Den er kjedelig. VI snakker om mer enn det, men jeg er tom for idèer. Det er nå jeg liksom står forran den 10 meter høye muren i en hinderløype og skal klatre over den.

 

Hvis dere skjønner hva jeg mener. Har litt lyst til å ha henne ser dere.

 

Hvis absolutt alkohol må til er dette håpløst.

Lenke til kommentar

Et (kanskje?) tips er å sende hun en link til en eller annen nyhetssak..elno? og diskutere om det? Finne ut hva hun tenker om ting i verden..hva hun verdsetter. Spørre om henne..osv?

 

EDIT: Da jeg har kommet med oppfordringer om å hjelpe trådstarter med spørsmålet hans - ikke om hvorvidt avstandsforhold er tingen eller ei - så er 1 innlegg slettet.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel hun syntes det var trist at Jan Werner døde da og hun har veldig like holdninger som høyre har i samfunnet. Vi er vel like der kansje. Ingen av oss er så røde tror jeg for å si det sånn.

Det er jo en bra ting synes jo jeg da ;)

Og sm moderator sier så ville jeg satt veldig pris på tips (og kansje erfaringer som folk har til sånt)

Lenke til kommentar
Gjest Meg16år
Jeg fant akkurat ut av at avstandsforelskelse er det samme som å være hemmeligforelsket.. Rart, det har jeg ikke tenkt på før.

7058930[/snapback]

 

Oppfattet det som å bo langt unna hverandre, gå på forskjellig skole og sånn jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...