Gå til innhold

Lage filmer fra spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det koster penger. Du kan prøve en trial-versjon som er helt gratis. Den er dog selvsagt veldig begrenset. Til gjengjeld for å betale, får du det beste programmet for å recorde in-game materiale. Du kan velge hvilken kvalitet videoene skal ha, hvor mange FPS de skal kjøres på, om du vil ha med lyd, osv. Du bør dog være oppmerksom på at du trenger en del plass for å ta opp filmene. De blir nemlig lagret som et slags råmateriale (alle som redigerer film med DV-kasetter vet hva jeg snakker om).

 

Uansett, programmet er kjempebra, og anbefales på det varmeste.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Ja, det koster penger. Du kan prøve en trial-versjon som er helt gratis. Den er dog selvsagt veldig begrenset. Til gjengjeld for å betale, får du det beste programmet for å recorde in-game materiale. Du kan velge hvilken kvalitet videoene skal ha, hvor mange FPS de skal kjøres på, om du vil ha med lyd, osv. Du bør dog være oppmerksom på at du trenger en del plass for å ta opp filmene. De blir nemlig lagret som et slags råmateriale (alle som redigerer film med DV-kasetter vet hva jeg snakker om).

 

Uansett, programmet er kjempebra, og anbefales på det varmeste.

7007365[/snapback]

Må bare anbefal fraps jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...