Fuskepels Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Fikk trøbbel med Riddick-spillet. Jeg klarer å komme ned i underjordiske gangene. Det går så det suser inntil jeg må finne veien tilbake til fengsel for å levere sakene. Jeg har briller, lista med tystere og jeg drepte alle de folka med blåe ansikter. Men jeg finner ikke veien!
akristina92 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Google is ur friend! 7002152[/snapback] Hva i helvete er vitsen med å svare sånn? Forventer du at han skal finne ut hvor du skal gå uten timevis med søking? Om du har et svært problem med den tredje brystvorta på låret ditt, så spør du om hjelp på forumet. Hva i tannverden hjelper det da at jeg skriver "Google izz 00r frendz!1"? EDIT: Beklager trådstarter, men siden jeg ikke har spilt spillet kan jeg nok ikke hjelpe deg. Endret 4. oktober 2006 av Flaringo
Bertelsen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Fikk trøbbel med Riddick-spillet. Jeg klarer å komme ned i underjordiske gangene. Det går så det suser inntil jeg må finne veien tilbake til fengsel for å levere sakene. Jeg har briller, lista med tystere og jeg drepte alle de folka med blåe ansikter. Men jeg finner ikke veien! 7001806[/snapback] Det er vel lite vits å gjøre alt det der, det eneste du får er credits så du får kjøpt sigarett-pakker. Spill heller videre på main-story, det er nå det blir action i spillet! Ellers er jeg enig med Flamingo.
Fuskepels Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det var veldig morsomt å få kjeft uten å få noe hjelp. Liker ikke å bli tatt for å være en snultegjest. Jeg gikk to gang gjennom hele spillet og det var mange timer i søkingen. Jeg funnet alt, medregne den gale fyren som ga meg passord til medisinske stasjon. Jeg drepte nesten alle fengsels vakter. Jeg vet at jeg får ikke mer enn pakke sigarett for det at jeg leverer noe. Men det er plagsomt å vite at et steds ligger det svaret og jeg klarer ikke å se det. Endret 7. oktober 2006 av Fuskepels
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det var veldig morsomt å få kjeft uten å få noe hjelp. 7022856[/snapback] Hvem er det som har kjeftet på deg her, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå