genetex Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Hva mener du? 14000 tegn og 2 is.
PSV Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Den her er jo bedre : http://www.blocket.se/vi/9446708.htm?ca=11_s
Loeve Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 FY FAEN! Han skulle ha fått tak i tvillingtrinketen for å mekke set bonus da, lolz.
Sigga Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Som du ser på bilden så har en valor shoulders som är en av de bästa shoulders för dps i hela spelet. Hahah? :!:
Cappo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hvis det faktisk er han som selger kontoen sin så syns jeg det er fryktelig dårlig at han ikke en gang skriver navnet på flere av itemene han har. Sikkert andre som har opplevd det samme, men det er folk som har prøvd å selge kontoer til folk i guilden. Altså lure folk til å kjøpe en konto de ikke eier. Og jeg regner med at guilden hans rapporterer han til Blizzard. Det finnes ikke noe jeg hater mer i World of Warcraft enn folk som tar gear for så å selge kontoen sin. Du blir ikke bare plutselig lei, det er noe du merker kommer og da burde du slutte å ta loot spør du meg. Endret 14. oktober 2006 av Cappo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå