Gå til innhold

Problemer med Dead Rising :(


Fiesto

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Var i dag å kjøpte Dead Rising, og gledet meg virkelig til å begynne på det. Men så oppdaget jeg under intro på begynnelsen av spillet, at det var grafikk feil på personene og alle zombiene.. Og det fortsatte bare underveis, så jeg gadd ikke mere.. Samme opplevde jeg på demoen av spillet.. tenkte kanskje det bare var en feil på demoen, men virket ikke sånn. samme skjedde jo nå også.. Har hatt det samme problemet på demoen av Lost Planet. Hva kommer dette av? Noe galt med xboxen min, spillet, tven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

 

Var i dag å kjøpte Dead Rising, og gledet meg virkelig til å begynne på det. Men så oppdaget jeg under intro på begynnelsen av spillet, at det var grafikk feil på personene og alle zombiene.. Og det fortsatte bare underveis, så jeg gadd ikke mere.. Samme opplevde jeg på demoen av spillet.. tenkte kanskje det bare var en feil på demoen, men virket ikke sånn. samme skjedde jo nå også.. Har hatt det samme problemet på demoen av Lost Planet. Hva kommer dette av? Noe galt med xboxen min, spillet, tven?

7000996[/snapback]

 

Du får enten skrive nøyaktig HVA som er feil eller poste noen bilder tatt med mobilkamera så vi kan se hva det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

det er nok noe galt med xboxen din! ta og sjekk om viftene går. hadde et likedans problem med en xbox jeg hadde. det samme skjedde når den ble varm, spesielt gpu'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

prøv og sett den slik at den får best mulig kjøling ellers så er det bare og ta den med tilbake til der du kjøpte den og sende den på rep. hadde som sagt problemer selv med artifacts når jeg spilte.

Lenke til kommentar

Jepp, får vel ringe kundestøtten til xbox etterhvert og få sendt den inn på rep, men det får vente til mandag i neste uke, for den her uka er jeg sykemeldt, og må ha noe å gjøre :) Får vel sikkert ikke byttet spillet på Elkjøp siden det sikkert er maskinen det er noe galt med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...