Gå til innhold

TES: Bug i thieves guild quest?


Anbefalte innlegg

Jeg holder på med The Elven Maiden questet, og har gjemt statuen i skapet til Myvryna. Jeg går da og snakker med den vakten som står utenfor huset, og etter jeg har bestukket han går han til huset for å sjekke dette og ber meg følge etter.

Men når jeg går inn i huset kommer det en slags "videomodus" der characteren min låser seg fast, mens jeg kan bevege hodet (Samme som skjer når vi snakker med deadra shrines) Jeg ser da at han finner statuen, innser at hun er skyldig, og så går han ut av huset. Etter dette skjer det ingenting. Skal det være sånn?

Er et av de første questene i thieves guild.

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo er ikke det riktig a? Så må du dra til hun dama jeg nå ikke husker navnet på. Tyven som du slo i konkuransen for å bli med i thieves guild som går i brune læraktige klær. Eller blander jeg to quest nå(lengesiden). Her du skal frita Arman Christove?

 

edit: står akuratt det du har forklart på siden du linka til og

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

.... her bed, marked "Myvryna's Cupboard"). Once that is done, speak with Hieronymus Lex and convince him to search Myvryna's house.

 

Once this is done, Armand will be cleared of charges and will meet you at midnight in the garden. He will then promote you in rank, as well as give you the name of another fence, Dar'Jee, in Leyawiin, far to the south.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...