Gå til innhold

Velge output på NAD T743?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva mener du helt med inngangen?

 

Hvis du tenker å kjøre surround via stereosignalet, kan du alltids kjøre prologig ;)

7011089[/snapback]

Ok. Jeg har en iPod. iPoden kobles til forsterkeren, en 5.1 forsterker. Jeg vil ha musikk ut av ALLE de 5 tilkoblede høyttalerne, ikke bare de to vanlige. Hvordan får jeg det til?

Lenke til kommentar

har du lest manualen, da?

sjekk ihvertfall oppunder surround moduser. Er temmelig sikker på du bare skal trykke på surroundmode til du kommer til prologic eller lignende. Så vidt jeg vet bruker NAD ProLogic II for å lage surround av 2kanaler. på lik linje som HK bruker logic7.

Lenke til kommentar
ok, then hows this!

 

Istedefor å whine på et forum, kan du heller gå til HFK å spørre der du har kjøpt den kanksje?!

7052906[/snapback]

Whine? At det går an. Du har tydelig ikke nok kunnskaper om denne enheten, så hvorfor poster du i det hele tatt da?

 

God regel; Kan du ikke noe, ikke snakk.

Lenke til kommentar

Hmm.. vet hvertfall at jeg har satt opp anlegget til en kompis av meg som har en NAD forsterker. på den er det bare til å trykke på surround mode, og det var den en annen som også sa.

Det samme gjør jeg på min HK forsterker. trykker på surroundmode. så skjønner ikke hvorfor det skulle være noe annerledes på din forsterker.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...