Gå til innhold

Prisguide??


Anbefalte innlegg

Jeg må si dere har veldig dårlig prisguide. La oss ta en test...

 

Jeg er ute etter LCD skjermer.

 

Jeg går inn på prisguide, trykker på skjermer. Her dukker det opp produsenter. Jeg velger ALLE. Så type. Jeg vil gjerne ha "15. Så trykker jeg søk. Jeg får opp 0. Er dette mulig?

Eneste stedet som man kan søke på er fri teksten deres. Den skal dere en dog ha + for...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en enkel løsning på problemet: Vi har ikke lagt inn tekniske spesifikasjoner for alle varer, og da vises de ikke når man søker etter produkter med ulike spesifikasjoner.

 

Per idag er det kun 2-3 personer som har tid til å gjøre en liten innsats i prisguiden i ny og ne, og da sier det seg selv at vi ikke klarer å følge opp alt dette så grundig som vi ønsker.

 

Hadde vi hatt en person per kategori til å holde prisguiden oppdatert ville den vært betydelig bedre. Det tekniske fungerer utmerket - det er det å legge inn nye produkter som krever mer ressurser enn vi har per idag.

 

Forøvrig vil jeg tipse om fritekstsøket.

Dette søket gir for eksempel noen fornuftige treff:

https://prisguiden.no/fritekst_sok....nd=lcd|tft%2015

("|" betyr "eller").

Resultatet gir noen produkter som ikke er 15" LCD-skjermer, men les produktbeskrivelsen så finner du ut hva som er hva.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Ingen her som tilfeldigvis kunne tenke seg å bli

 

"Prisguide-LCD-skjerm-ansvarlig" ?

 

Dette går ut på å kartlegge markedet for LCD-skjermer, og mate dette inn i prisguiden. Så snart man har lagt til det meste, krever det ikke så mye arbeid å vedlikeholde denne - bare å legge til en ny LCD-skjerm i ny og ne...

 

Hilsen Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...