Gå til innhold

Snuff tråden - v.1


ArmenMinAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men skrif er digg da. men ikke verdt å begynne med. upraktisk.

7814131[/snapback]

 

Med skrif går jeg ut ifra at du mener snuff. Og nei, det er ikke digg. Det er som å sniffe noe som er ubehagelig å kjenne inne i nesegangene. Det gjør ikke vondt, men det er som å konstant gå rundt med høysnue.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Åeh, gjett om jeg ble skuffet når jeg oppdaget at tråden handlet om snuff, som i tobakk, og ikke snuff, som i "A pop culture term for any number of possible definitions regarding a motion picture purporting to depict an actual death."

 

Heldigvis gikk det fort opp for meg at det var jo på en måte akkurat det jeg fikk se.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

De negative tingene med Snuff er:

Etter en god stund med snuff tørker du ut slimhinnene[de som danner snørr og spytt], det gjør ut nesen din blir veldig tørr, du vil fortsatt ha spytt i munnen selfølgelig men du vil merke at du blir tørrere i halsen.

Blør en del neseblod ettervert...

Nikitionen.[ikke like mye som i røyk og snus]

Kan få mye vondt i hodet...

 

Henta infoen fra en nettside....

 

Fra min side har jeg bare merket neseblod, tørr i nesaog seff at det er digg:]

Lenke til kommentar
Snuff er fjortiss.

egentlig. det ingen voksne jeg kan forestille meg sniffe det alene foran PCen eller bilkø eller på jobben :!:

Det at snuff er fjortis er bullshit, dra til Tyskalnd/Polen og rundt der....

Flertallet av voksene som bruker noe slags tobakk snuffer....

Du kan godt mene at det er mange fjortiser i norge som bruker det, men vit hva du snakker om for sier sånne ting....

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

helt enig med de 2 karene over meg:) snuff er da herlig=)

 

får totalt nikotinfølelsen av det når jeg snuffer i meg litt fra hånda mi ;)

 

det er best i små doser egentlig :)

 

jeg har vært fri for snuff nå i et par uker p.g.a den eneste kiosken hvor det selges her i Bodø ble fri .. gleder meg til det kommer mer inn.. =)

 

gooo snuff!

Lenke til kommentar

Hvordan oppleves det å bruke det? Vill en som snuser få nikotinsjokk av det? er det sterkt?

 

Ville sett et voksent menneske stå å skrape sammen ei stripe med tobakk på hånden, for så og sniffe den opp i neseboret.

 

Jaja, mange voksne som pakker sammen tobakken og legger den under leppa, eller stiller seg ute i kulden for å puffe på en liten tobakk pinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...