Gå til innhold

Hva er road kills?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har du det ifra?

Altså at man får roadkills med ground defense?

Screenshot

I følge statsen min har jeg faktisk 4 roadkills med ground defense. :!:

Veit ikke når og hvordan det skjedde. :hmm:

6994860[/snapback]

f.eks du skyter mot en bil, de hopper ut, bilen sprenges, de dør...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
hehe bruker å kjøre bombe bil :p jeg bare fester masse C4 på bilen og kjører mot en tanks og går ut av bilen og trykker på avtrekker'n :D

 

Mæææn men da får jeg C4 kills vel og ikke road kills eller?? For mener jeg har mange sånne, men på profilen min, så står det totalt 141 Road kills i transport... hmmmm vel jeg gjorde det en del med disse små bilene.. Ikke sikkert det regnes som transport... for man må være in transport ser det ut til.... Og om jeg blir i bilen, så er det jo suicide.... og ikke mange som liker det...

 

evt gjøre det på en transport bil da... sikkert de litt større bilene med flere seter i... C4 og finne noen og bombe.... Forsøker det i kveld.... Trenger bare 5 på en runde så burde gå det.....

Lenke til kommentar
Ser jeg mangler 5 road kills for å få transport badge i sølv... I går er jeg helt sikker på at jeg klarte 8 road kills i bil på Smoke Screen... men badgen uteble.... Er det kun noen kjøretøy som man får road kills på?????

 

Tips om baner mottas også med takk....

Mulig det tar litt tid før statsen oppdateres.

Flyplassen på wake har funket bra til å kjøre over folk etter mine erfaringer.

For å få roadkills må du vel direkte kjøre over de fysisk med bila. Det blir C4 kills om du er sucidebomber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...