Gå til innhold

Hva er road kills?


Anbefalte innlegg

Fyplassen på Wake ja, helt fett å rase rundt med bil når folk venter på fly og heli. Det verste er jo at de respawner :p

 

Jammen jeg har og mange kills med vanlig bil... ser ikke ut til at det er hva som ønskes her... Dere som har tatt medaljen.. hva satt dere i når dere fikk badgen transport sølv eller gull da?? Hadde igjen 9-10 kills med vanlig liten bil bare ved å kjøre på folk.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få kills i vanlig bil må du kjøre over folk eller skyte de med det fastmonterte maskingeværet.

 

Sikker på at du har oppfylt de andre kriteriene?

 

Veteran Transport Badge

In a round:

- 5 road kills while in Transport

Stats:

- 25h while in Transport

- 200 driver special ability points

Awards:

- Basic Transport Badge

 

Mangler forresten 11 timer i vanlig bil før jeg får Expert Transport badge.

Lenke til kommentar
For å få kills i vanlig bil må du kjøre over folk eller skyte de med det fastmonterte maskingeværet.

 

Sikker på at du har oppfylt de andre kriteriene?

 

Veteran Transport Badge

In a round:

- 5 road kills while in Transport

Stats:

- 25h while in Transport

- 200 driver special ability points

Awards:

- Basic Transport Badge

 

Mangler forresten 11 timer i vanlig bil før jeg får Expert Transport badge.

 

Takker for alle svar så langt... joa hadde alle krav inne... Har flere ganger kjørt ned over 5 personer på blant annet smoke screen... men så ikke ut til å virke.. og ja.. det var ranked server... Men første gangen jeg gjorde det på Warlord... Tadaaaa badgen i sølv.... Følger ofte med på stats sidene sjø, så viste at jeg hadde alle globale krav inne..

 

Måten jeg fikset det på var å rett og slett kjøre over 5 personer... og på warlord var det enkelt.. Det ene flagget som er blankt i starten der... Der var det fult av fi som løpte for å få tatt flagget... Tok ikke mer enn ett minutt tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...