Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ingen som har en Beta account som de er litt lei av da?
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ehm, er det noe man trenger å laste ned for å kjøre bc beta?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Ja, du må laste ned betaen. Den ligger på beta.wow-europe.com elns Endret 24. oktober 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Fra hvor da? Ok sjekker, takker Endret 24. oktober 2006 av johnny Bravo
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nope, men får låne en account. Fant det her https://beta.worldofwarcraft.com/expansion/downloads/
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vil også låne!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): heldige jævel
elf_man Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg lastet ned BC klienten fra boomtown.net, mye raskere og greiere Ellers må det jo sies at BC er ganske gøy, men litt sykt å se green items utklasse mitt tier2+ sett, hehe.
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 altså, kommer noen til å gidde å gjøre dagens enda game instances? her er det jo snakk om en læreprosess, ting må øves inn og feiles en del ganger og... Hvorfor i F skal folk gidde å gjøre de når man snart får bedre gear alikavel
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) altså, kommer noen til å gidde å gjøre dagens enda game instances?her er det jo snakk om en læreprosess, ting må øves inn og feiles en del ganger og... Hvorfor i F skal folk gidde å gjøre de når man snart får bedre gear alikavel 7141267[/snapback] Er ikke alle som spiller kun for å få bedre gear. *kremt*statshore*kremt* Endret 24. oktober 2006 av Slettet-p4PIYwb6
elf_man Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) altså, kommer noen til å gidde å gjøre dagens enda game instances?her er det jo snakk om en læreprosess, ting må øves inn og feiles en del ganger og... Hvorfor i F skal folk gidde å gjøre de når man snart får bedre gear alikavel 7141267[/snapback] Hvorfor skal folk gidde å gjøre Gnomeregan, Scarlet Monestary, Maraudon, Zul Farrak, Sunken Temple, Scholomance, Stratholme, Blackrock Depths, Lower Blackrock Spire, Upper Blackrock Spire når du får bedre loot i Zul Gurub, Ahn Qiraj, Molten Core, Blackwing Lair, Naxxramas? Jeg har gått igjennom SAMTLIGE instances i spillet, selvom jeg glatt kunne hoppa over alle sammen og gått rett på endgame. Vi snakker opplevelser, lærdom, glede, samarbeid. Jeg går fortsatt rundt og gjør lvl 1-60 quests som jeg har gått glipp av i første omgang. Ikke alle er som deg og vil kun ha det beste gearet. Endret 24. oktober 2006 av elf_man
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 nei ikkesant kremt*dmgnab*kremt* But still, jeg ville jeg jo heller siktet på de faktiske enda game instacene og ikke "nearly end game instances" Sunken Temple var gøy det, men gadd ikke gjøre den fler en èn gang forde
Footy Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hvorfor skal folk gidde å gjøre Gnomeregan, Scarlet Monestary, Maraudon, Zul Farrak, Sunken Temple, Scholomance, Stratholme, Blackrock Depths, Lower Blackrock Spire, Upper Blackrock Spire når du får bedre loot i Zul Gurub, Ahn Qiraj, Molten Core, Blackwing Lair, Naxxramas? Jeg har gått igjennom SAMTLIGE instances i spillet, selvom jeg glatt kunne hoppa over alle sammen og gått rett på endgame. Vi snakker opplevelser, lærdom, glede, samarbeid. Jeg går fortsatt rundt og gjør lvl 1-60 quests som jeg har gått glipp av i første omgang. Ikke alle er som deg og vil kun ha det beste gearet. 7141348[/snapback] Poenget med Gnomeregan, Scarlet Monestary, Maraudon, Zul Farrak, Sunken Temple, Scholomance, Stratholme, Blackrock Depths, Lower Blackrock Spire, Upper Blackrock Spire er du ikke trenger samme lærefasen... Altså av samtlige instancer du velger her så klarte de jeg har spilt med alle på første forsøk bortsett fra UBRS Og det er litt forskjell å gjøre dette med 5 personer og 40... Endret 24. oktober 2006 av Footy
gamer73 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Koselig å eie massivt i f.eks BRD med en pre-bwl-geara-dps-warrior. Man kan hjelpe guildies og kamerater med attunement for the core osv... Selv er jeg over halveis til top rep med AD og kommer enda til å farme strat baron, scholo osv..for mer rep.
Footy Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 hehe, sånt syntes jeg og er gøy med min dmg geara mage. Rocker det som er. Joiner en 5 man og gjør nesten alt aleine mens de sitter å drikker har jeg forlengst begynt på neste gruppe.. Sånt gjør jeg bare for å ha gleden av å titte på dmg meeter etterpå å se at jeg har gjort x5 dmg i forhold til nestemann.
Walts Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hmm hvorfor fortsete ja, fordi en med naxx gear kan lvle mye raskere enn en med greens fra AH =P og fordi det er gøy, experience.. å som jeg ser det får jeg ikke no bedre healing items før lvl 70 i BC..
Hr Kotelett Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 tja, levler warlocken min til lvl 60, og har begynt på en warrior som jeg skal få høyest mulig før TBC kommer ut. Tar ikke end game raiding så tungt lenger, men hadde vært arti å knelt Neff før TBC kommer da, skal uansett ta en tur i AQ40 og Naxx når jeg har blitt lvl 70 for å titte.
Cerb89 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Litt ot kanskje.. Hvis man lager en ny charatcher på BC beta begynner den som level 1 da?
Reached Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Tror du får en lvl 60 kis Endret 25. oktober 2006 av Adey
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Litt ot kanskje.. Hvis man lager en ny charatcher på BC beta begynner den som level 1 da? 7151136[/snapback] Du overfører de andre characterene fra account'n som du spille beta'en med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå