Gå til innhold

Liten film fra Assassin's Creed!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk denne linken som viser en artikkel på dagbalde. Spille heter Assassin's Creed å ligner veldi mye på Prince of Persia. Jeg har ikkje hvert så imponer over Prince of Persia serien tidligere men då jeg så denne demoen rant det vann ut am munnen min :dribble: Dette ser lovendes ut. Det ser ut som du har mange valg ved oppdrag og mye frihet. Gleder meg utruli til de kommer å kommer til og holde meg oppdater med spille.

Hva er dine forventninger om spillet?

MVH. NikkoDee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillet ser så vanvittig bra ut.

Det er vel omtrent det beste jeg har sett i et spill, grafisk og gameplay.

Jeg kjøper dette ved release.

6988521[/snapback]

Hvilken idot ville ikke hatt det? Så vakkert et spill kan bli.

Skrevet
så bra ut. synd det ikke kommer til PC :(

6986942[/snapback]

Selvfølgelig kommer det til PC.

http://gamer.no/product.php?productId=51482

http://tothegame.com/game.asp?id=5880

6995687[/snapback]

Tviler på at jeg får kjørt det noe særlig på denne pc'n, så det blir nok 360versjonen. Samme med Alan Wake når det kommer. Ifølge den filmsnutten jeg så av alan wake, gjør alan wake seg svært dårlig på single core.. Ikke har jeg vista heller

Skrevet

Dette bør bli steike bra. :) Eg likte veldig godt Prince of Persia, og dette ser lovande ut. Det einaste eg inntil vidare er litt skuffa over er uttalelsane om at PS3 får dårlegare AI på folkemassene. Ut ifrå videoen ser det ut som denne AI-en kan få litt å seie for korleis det blir å spele. Eg er rimeleg sikker på at det bør gå an å få det minst like bra på PS3, so eg håpar programmerarane gjer ein innsats for å få det til fram mot lansering.

Novel, det blir sikkert eit bra spel uansett, og det vil nok stå ganske høgt på innkjøpslista mi. :)

Kay

Skrevet

Hvor er MOD når det opprettes to tråder med helt samme tema? (noe det i tillegg er opplyst om).

Dere var der vitterlig og stengte en foreslått samletråd for GoW, med det resultat at 20 nye tråder ble opprettet, så dere foretrekker kanskje at det opprettes massevis av tråder rundt det samme temaet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...