Olanru Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! når jeg drar til AV får jeg ikke skrevet i raid chatten, er det en bug eller kan det fikses ved å slette de to mappene i WoW mappen? WDB og WTF mappene
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Sleit med det samma. Er ikke raid groups lenger, er BG groups. /bg er løsningen.
elf_man Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ok...takk for svaret:) 6988764[/snapback] Det vil si; du kan fortsatte chatte i /ra, men da må du ha vært i et raid før du joina AV eller blitt invita etterpå. Jeg har det ofte slik at nå vi som fixed WSG team får med en eller to PuGer, bruker vi /ra for å slenge dri... erm.. konstruktiv kritikk om PuG'erne
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ok...takk for svaret:) 6988764[/snapback] Det vil si; du kan fortsatte chatte i /ra, men da må du ha vært i et raid før du joina AV eller blitt invita etterpå. Jeg har det ofte slik at nå vi som fixed WSG team får med en eller to PuGer, bruker vi /ra for å slenge dri... erm.. konstruktiv kritikk om PuG'erne 6989462[/snapback] Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå