Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 .. du vet at det er en seng du kan sove i der? Uansett .. hva er dette Chameleon greiene? Hvordan får jeg det? Og Invisiblity? 6998957[/snapback] Hjelper lite med seng når mister "Get out!" står i døra til soverommet og venter på å ta deg. Chameleon er en enchantment som gjør at du blir litt usynlig. 10% Chameleon=10% usynlig. Med denne kan du angripe, og fortsette å være delvis usynlig. Invisibility gjør deg helt usynlig, men du kan ikke angripe noen med spellet på, uten å bli synlig igjen. Begge havner vel under kategorien Illusion Magic.
loathsome Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Jeg .. brukte sengen helt uten problemer, jeg Og "enchantment", det er?
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg .. brukte sengen helt uten problemer, jeg Og "enchantment", det er? 7002798[/snapback] Vel, Chameleon kommer i form av spells, og enchantments, som er når du putter magi på klær/armor/våpen og de blir bedre, slik som Shrouded Armor som har enchantment i sneak, marksman og alt det der. De gir boosts i skill eller en fordel, slik som Night Eye eller chameleon. Våpen får ting som fire damage og paralysis, foreksempel. Du finner det i sticky, som står øverst her på TES-delen av forumet.
loathsome Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Ah, der ja - sticky Hehe, takk for svar!!
drugis Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 hvor er festene til den greia som skal komme i hove på han?
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Du kryper inn ei lita dør på soverommet i 2. etg. På enden av det lille krypinnet der er noe du kan trykke på med Space. Sånt er da seriøst ikke noe man burde behøve å spørre om Endret 5. oktober 2006 av Bitex
drugis Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du kryper inn ei lita dør på soverommet i 2. etg. På enden av det lille krypinnet der er noe du kan trykke på med Space. Sånt er da seriøst ikke noe man burde behøve å spørre om 7010106[/snapback] takk takk, nei men var så skummelt å utforskre me han gubben som alltid kom
drugis Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 akkuratt hvor blei det av døra har vert der 99999 ganger nå.
Bytex Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) På siden av senga? En lav åpning i tre-bordene i veggen. Seriøst, skaff deg briller mann. Eller abort questen og gjør noe annet. Det er sånn 4000000 andre quests i spillet. Endret 6. oktober 2006 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå