Gå til innhold

TES: Problemer med Dark Brotherhood quest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. du vet at det er en seng du kan sove i der?  :tease:

Uansett .. hva er dette Chameleon greiene? Hvordan får jeg det?

Og Invisiblity?

6998957[/snapback]

Hjelper lite med seng når mister "Get out!" står i døra til soverommet og venter på å ta deg.

Chameleon er en enchantment som gjør at du blir litt usynlig. 10% Chameleon=10% usynlig. Med denne kan du angripe, og fortsette å være delvis usynlig.

Invisibility gjør deg helt usynlig, men du kan ikke angripe noen med spellet på, uten å bli synlig igjen.

Begge havner vel under kategorien Illusion Magic.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg .. brukte sengen helt uten problemer, jeg ;)

Og "enchantment", det er?

7002798[/snapback]

Vel, Chameleon kommer i form av spells, og enchantments, som er når du putter magi på klær/armor/våpen og de blir bedre, slik som Shrouded Armor som har enchantment i sneak, marksman og alt det der.

De gir boosts i skill eller en fordel, slik som Night Eye eller chameleon.

Våpen får ting som fire damage og paralysis, foreksempel.

Du finner det i sticky, som står øverst her på TES-delen av forumet.

Skrevet (endret)

Du kryper inn ei lita dør på soverommet i 2. etg. På enden av det lille krypinnet der er noe du kan trykke på med Space. Sånt er da seriøst ikke noe man burde behøve å spørre om :p

Endret av Bitex
Skrevet
Du kryper inn ei lita dør på soverommet i 2. etg. På enden av det lille krypinnet der er noe du kan trykke på med Space. Sånt er da seriøst ikke noe man burde behøve å spørre om :p

7010106[/snapback]

takk takk, :blush: nei men var så skummelt å utforskre me han gubben som alltid kom

Skrevet (endret)

På siden av senga? En lav åpning i tre-bordene i veggen. Seriøst, skaff deg briller mann.

Eller abort questen og gjør noe annet. Det er sånn 4000000 andre quests i spillet.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...