Simma89 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Så en kar her forleden som rei rundt på mount fra Winterspring. Hva må jeg gjøre får å få tak i den etter den nye patchen ??
Reached Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Bli exhalted med Wintersaber riders som vanlig.
Simma89 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 hvordan blir jeg det a? hva er raskeste måte? og hvor er de folka jeg må bli exalted med, i everlook?
Reached Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Du må delivere masse greier tror jeg, og grinde Thottbot er din venn ^^ Endret 2. oktober 2006 av Adey
Simma89 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 neon som vet litt bedre hva jeg må gjøre forå få mounten?
Skrufgreen Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) neon som vet litt bedre hva jeg må gjøre forå få mounten? 6988451[/snapback] Som adey sa Thottbott er din venn Men det du må gjøre er å levere 10 kjøtt til fyren, 5 fra bjørner og 5 fra drager med 2 hoder. Dette må du gjøre helt fram til du blir exalted og gir 50 rep hver leveranse (55 hvis du er human) Dvs ca 840 ganger må du gjøre questet Dessuten har kjøttene ca 20% eller mindre drop sjanse i snitt. Når du blir exalted må du likevel betale for mounten. Vet ikke om d koster like mye etter patchen men 800 hvis man er rank 3 og 900g hvis man er mindre enn rank 3 + man må være exalted med darnassus hvis du ikke er en NE gay. Endret 3. oktober 2006 av Skrufgreen
wilai Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nå skal vel epic mount koste 20g etter patche? og du trenge bare skill, så exalted med Darna kan du glemme vist du har epic mount fra før
Caddy Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Du må være exhaltet også for å kjøpe epic mount, selv om du har skill... ? Edit: Med andre factions enn den du er selv mener jeg.... Utrolig kult det hadde vært å bli exhalted med ogrimmar... Endret 3. oktober 2006 av Caddy
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Exalted for å kjøpe mounten. Har du Journeyman Riding trenger du ikke exalted med Darnassus. Kun med de du kjøper av.
MrLee Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nå skal vel epic mount koste 20g etter patche?og du trenge bare skill, så exalted med Darna kan du glemme vist du har epic mount fra før 6988609[/snapback] epic riding scill (150) gjelder for alle epic mounts nå, så hvis du har det fra før trenger du bare å kjøpe mount, som visstnok skal koste 100g etter patchen (hvis det kostet 1000g før patchen (?) DVS. du trenger bare bli exalted med night saber traineren på toppen av frostsaber rock eller hva den store steinen helt nord i winterspring heter.. men så er ikke det bare bare heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå