Fruktkake Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Vet noen om programvare for bildehosting på ditt eget webhotell? De fleste brukerne vet sansynligvis ikke hvordan man bruker FTP, i tilleg til at jeg ikke kan tillate at de får FTP info. Dermed trenger jeg programvare så man kan enkelt laste opp sine bilder. Det må være webbasert, altså.
qualbeen Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 kan jo selvfølgelig legge inn et helt CMS, men det blir gjerne litt overkill her. prøv google etter gallery eller der om kring Første treff på google ga meg dette: This is the official website of Gallery, the open source web based photo album organizer. Gallery gives you an intuitive way to blend photo management seamlessly into your own website whether you're running a small personal site or a large community site. Se f.eks. features fra siden: http://gallery.menalto.com/features
qualbeen Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 denne tråden skulle forøvrig vært lagt under "diskusjon.no -> programvare -> nett-tjenester" og etter å ha funnet et greit verktøry, men man trenger support, tror jeg "diskusjon.no -> Programmering > PHP > Bruk av PHP-programvare" er veien å gå for hjelp..
Fruktkake Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Den du linket til fungerer ikke, er en bug i installasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå