SnurreK Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hei. som tittelen sier. Den kontakten sitter i min bærbare Fujitsu Siemens lifebook e-series 6624 og jeg lurer på hvilken harddisk jeg skal kjøpe til den, men jeg finner ingen som passer. Så jeg lurte på om jeg da bare mangler en slags overgang ifra harddisken og til kontakten på hovedkortet? Endret 2. oktober 2006 av SnurreK
Lars-H Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det er ikke en vanlig IDE-kontakt i hvertfall x]
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Tipper at harddisken sitter i en ramme som har innebygd overgang. Se om du kan skru løs harddisken fra den ramma. Evt ta et bilde til av HELE harddisken, sett undenifra og fra siden. Endret 2. oktober 2006 av sedsberg
SnurreK Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Tipper at harddisken sitter i en ramme som har innebygd overgang. Se om du kan skru løs harddisken fra den ramma. Evt ta et bilde til av HELE harddisken, sett undenifra og fra siden. 6983653[/snapback] problemet er at jeg verken har harddisk eller ramme! Så det er vel det jeg må skaffe meg da?
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Mest sansynlig. Er mange bærbare som bruker slikt. På noen er også adapteren løs.
SnurreK Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Jeg trur jeg fant det jeg trenger! http://www.pchub.com/uph/laptop/38-25597-3...le-Adapter.html
Playmofetish Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Den ser veldig riktig ut ja. Og da er det bare å kjøpe seg en 2,5" IDE-disk som du bruker sammen med det adapteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå