Alex_2xA Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) hallo, Jeg trenger en ny main disk til pcn min ettersom dne jeg har er på tur til å kvelde, den har en del fysiske feil på den, og jeg er ennå overrasket at den kjører . Jeg tenkte på denne disken: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66971 noen efraringer, eller kommentarer til denne? Eventuelt noen alternativer? Jeg har ikke SATA2 på hovedkortet mitt, men jeg kan vel fremdeles bruke den? (med redusert hastighet)? Endret 2. oktober 2006 av Alex_2xA
Brian Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 hallo, Jeg trenger en ny main disk til pcn min ettersom dne jeg har er på tur til å kvelde, den har en del fysiske feil på den, og jeg er ennå overrasket at den kjører . Jeg tenkte på denne disken: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66971 noen efraringer, eller kommentarer til denne? Eventuelt noen alternativer? Jeg har ikke SATA2 på hovedkortet mitt, men jeg kan vel fremdeles bruke den? (med redusert hastighet)? 6981639[/snapback] veldig grei den harddisken der, skal fungere bra den
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har hørt veldig mye skryt av Barracuda-disker så jeg tror ikke det er noe dumt valg.
emalisti Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Syns samsung har bra disker. Stille er de også (viktig for meg)
Alex_2xA Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Takker for raske svar, da blir det nok denna ja . Samsung fant jeg ikke på mpx.no sine sider, har de egen nettbutikke eller noe slikt? Endret 2. oktober 2006 av Alex_2xA
Brian Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Takker for raske svar, da blir det nok denna ja . Samsung fant jeg ikke på mpx.no sine sider, har de egen nettbutikke eller noe slikt? 6981652[/snapback] komplett selger vel samsung disker tror jeg
Alex_2xA Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Den var ca 100kr dyrere på komplett da (den opprinlige disken jeg kikket på), syns det er mye i grunn. Endret 2. oktober 2006 av Alex_2xA
jovaa Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Maxtor Diamondmax 11 er en slager her i hvert fall
Alex_2xA Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Den ser fin ut, men det blir en del mer i pris enn jeg tenkte, så var den listet med lengere søke tid en Seagate sin, vet ikke om det stemmer? Fem års garanti på Seagate er også fint da, viser at de skal holde litt kvalitet, noe jeg trenger, liker en harddisk som er stabil, når ting begynner å bli korrupt er det ikke noe morro :/
EirikLF Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Seagate sin med 16mb er nok den beste, ville jeg sagt. Maxtor er ikke o nærheten. Samsung er best av alle på støy og varme, men de er litt dyre, og litt lavere ytelse. I sum ville jeg vanligvis bare tatt det billigste egentlig. Men Seagate sin .10 serie er bra.
Alex_2xA Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Lover godt . En Seagate er bestilt. Satser på denne holder like lenge som den gammle slitte Seagaten min
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Lover godt . En Seagate er bestilt. Satser på denne holder like lenge som den gammle slitte Seagaten min 6992366[/snapback] Samsung og segate er det beste ifølge min mening. Har en Ibook western digital da, den er forsåvidt grei, men det er ekstern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå