Gainwardrobe Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Kjøpte Company of heroes i går, og det er ett av de beste strategispillene jeg noen gang har spilt. Det eneste jeg ikke får til er multiplayeren. Jeg har createt account, og kommer inn i lobbyen. Etter ca. ett minutt får jeg meldingen: "Please wait, there seems to be a problem with your connection with Relic online", også faller jeg ut i mainmenu. Dette skjer hver eneste gang jeg prøver multiplayer. Noen andre med det samme problemet?
KristianF Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg regner med du har lasta ned siste patch og sjekka det offisielle forumet. Og du har sikkert lest denne posten som sier hvilke programmer du må fjerne. Og du har sikkert sjekka at de portene som må være åpne er åpna i ruteren din, og at alle brannmurer slipper spillet gjennom eller er deaktivert / avinstallert. Multiplayer funksjonen til spillet er utrolig ustabil og dårlig vist du ikke gjør alt perfekt. Endret 1. oktober 2006 av Stealth-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå