Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med installasjon av FM07 demo


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har lastet ned Strawberry-versjonen av FM2007 demoen som kom natt til i dag. FM2007 er et fotballspill, og "strawberry" er den mer omfattende versjonen av demoen. "Vanilla" er den lille. Pakket ut .zip filen, og da kommer det en .exe og en .jar fil. Dobbeltklikker på .exe filen, og da kommer et vindu opp. "Søker etter Java Virtual Machine...". Når progressbaren er fullført, lukkes vinduet, og ingenting mer skjer. Det eneste, er at "java.exe "og "Setup FM2007 PC.exe" dukker opp i oppgavelisten.

Har prøvd å avinstallere java, og installert nyeste versjon igjen, men det hjalp ikke stort. Har rebootet x-antall ganger og prøvd å avslutte masse prosesser, men det har heller ikke hjulpet. Har også scannet etter virus/spyware med flere forskjellige programmer, uten å finne noe rusk. Har nyeste windows-update. Ingenting er heller galt med min PC, for alt annet funker plettfritt. Har aldri et slikt problem før. Spilte på en laptop ved siden av min PC på vanilla demoen før i dag og i går, men den er ikke min, så jeg må få installert på min PC også. Har lastet ned flere ganger fra forskjellige steder, men det skjer uansett. Noen som har tips, eller vet hvordan jeg kan fikse problemet? Skrik ut, jeg er desperat.

 

Forøvrig har jeg en PC som så absolutt dekker systemkravene til demoen. AMD64 3500+, 2GB RAM, nok diskplass, osv.

 

Håper på svar som kan hjelpe meg nærmere en løsning, for jeg begynner å bli ganske frustrert. På forhånd takk til alle som kommer med svar. Om det er noe info jeg har glemt å ta med, så si ifra. Tror jeg fikk med alt man burde ha med.

 

 

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...