Gå til innhold

GTR2, tidenes beste bilspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Noen som fortsatt spiller GTR2, eller har det gått helt i glemmeboken?

 

Selv har jeg nå i perioder spilt litt CM Dirt, TDU, men må si at arkadespill ikke lenger appellerer til meg. GTR2 er rett og slett på et annet nivå. Spesielt Nordschleife Tourist har blitt en bane jeg går tilbake til gang etter gang.

 

Er det noen som har satt seg inn i og benytter Motec for å få ned rundetidene?

Lenke til kommentar

Nordschleife Tourist er varianten av Nürburgring som IRL er åpen for alle.

 

Ekstremt morsom bane å kjøre på da den byr på de fleste utfordringer som finnes.

 

Begynte å finjustere bilen idag, og satt en ny personlig rekord på 6:40.1. Gjorde forøvrig en del dumme feil på det lap'et.

Lenke til kommentar

Det er en egen del av forumet, og linken "søsterliga" som du ser på hovedsiden, vil bli byttet fra Porsche Cup til FIA GT snart. Sesongen begynner om noen få uker, og alt er snart på plass. Det er forresten 23 påmeldte i FIA GT, så det blir litt av et felt. (Alle er norske, bortsett fra en svenske)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Veldig morosmt spill!

Hadde på alt av hjelpe-instillinger tidligere og sleit som f**n, og likte ikke følelsen. Manglet feelingen rett og slett, og var litt skuffet.

Har nå alt av utenom auto-clutch og disable dmg, og spillopplevelsen ble mye bedre.

Har og mer kontroll over bilene, og feelingen er der. Trodde det skulle bli vanskeligere med alt av hjelpemiddler av, men snarere tvert imot.

 

Holder endå på med kjøreskolen, og er smålig hekta. :p

Alt i alt, dette er en av de beste bilspille jeg har spillt. Kanskje det beste.

Kommer til å gi meg noen timer underholdning ihvertfall, og det skal bli gøy når jeg er såpass god at jeg tørr å teste online-spilling. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...