Leasch Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hei. hadde lastet ned ett programm på flere GB. Og den fikk jeg som ISo fil. Noen som vet hvordan kan jegh omdanne, eller konvetere den ISo'en til et vanlig setup program? Mvh. takk
oysfaerg Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hvilket program har du lastet ned? Det er veldig stor forskjell fra program til program ser du.
Lars-H Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Kanskje det vil funke å brenne den på dvd, og starte den derfra. Men som sagt, det kommer an på hva det egentlig er.
Leasch Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Har prøvd selfølgelig brenne den på DVD - hjalp ikke. Det er en program som heter WIS - er for Mercedes Benz. hmm.. tror det finnes ett eller annet program som kan åpne den ISO fil? =)
oysfaerg Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Såvidt jeg vet kan du pakke ut ISO-filer ved hjelp av WinRAR, jeg pleier i allefall å gjøre det selv når jeg lager ISOer på jobben.
Pingla Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har prøvd selfølgelig brenne den på DVD - hjalp ikke.Hvordan har du gjort dette? Bare brent ISO-filen direkte til en DVD-plate? Det er ikke slik det gjøres. En ISO-fil er normalt en "backup" av en CD/DVD-plate og man må således åpne den i ett brennerprogram før man brenner CD/DVD-plata. Hvis du f.eks har Nero som brenner-program så starter du Nero. Avslutt eventuelle wizard'r etc. som starter i Nero slik at du kun har hovedbildet i Nero. Gå på fil og velg åpne, der leter du frem ISO-fila, klikker OK, velger formatet du vil brenne til (CD/DVD) og trykker brenn. Evnt. en annen måte: http://www.wizardskeep.org/mainhall/tutor/neroiso.html
-alias- Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hei. hadde lastet ned ett programm på flere GB. Og den fikk jeg som ISo fil. Noen som vet hvordan kan jegh omdanne, eller konvetere den ISo'en til et vanlig setup program? Mvh. takk 6975961[/snapback] Jeg bruker denne, så slipper jeg å tenke selv. Den er helt selvforklarende og fungerer hver gang. http://www.deepburner.com/?r=download Siste frie (les gratis) versjon er v.1.8 Endret 1. oktober 2006 av vidaremil
Gissan Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Mount filen i Daemon Tools så fikser det seg. Skal du brenne på DVD, er PowerISO det beste alternativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå