swirix Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 jeg skal ha ny pc, til ikke noe mer enn 10k noen bra forslag? har tenkt litt på en conroe, men det er så dyrt.. bra klokkingsevne må den ha!
skylinepower Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 https://prisguiden.no/calc_waggon.php https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31829 hva med dette oppsette?
skylinepower Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvorfor det. dette er jo bra det da. det har ddr2, sli og mye mer og hvis han har tenkt og vise fram hva han har i kabinettet sitt som utstiling f.eks så er det jeg valgte mye finere. synes jeg da Endret 1. oktober 2006 av skylinepower
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 DDR-2 har alle nye Intel-hovedkort. ECS-kortet du har linket til har IKKE SLI, det beste man får ut av det er en x16 og en x4, selv om begge sporene er full-lengde. SLI støttes ikke i det hele tatt, kun Crossfire. Derfor er det like greit å kjøpe et kort uten denne støtten, men som man vet er bra.
acemaster Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) HER er et oppsett som kan klokkes noe synsikt Verdt de ekstra kronene lykke til Skylinepower: Må trykk på *Lesbar for alle (og husk å klikke "Oppdater" nedenfor)* så får vi se handlevogna di neste gang Endret 1. oktober 2006 av acemaster
skylinepower Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 gjorde detmen så laget jeg et oppsett til en anna med samme handle vogna og da kom både dit og hans andre bort så jeg måtte lage til han
acemaster Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 gjorde detmen så laget jeg et oppsett til en anna med samme handle vogna og da kom både dit og hans andre bort så jeg måtte lage til han 6975870[/snapback] Ja men du kan alltid Opprett ny handlevogn du kan ha 100handlevogna der
skylinepower Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 hva sjer når jeg sletter handle vogna da? blir den siden jeg har lagt ut slettet og?
acemaster Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) hva sjer når jeg sletter handle vogna da?blir den siden jeg har lagt ut slettet og? 6976060[/snapback] ja den jør det. SÅ du bør lage ny handlevogn hver gang du setter sammen et oppsett til noen Endret 1. oktober 2006 av acemaster
swirix Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 My Webpagehttps://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=35510 denne har jeg sett på
Arne_set Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 dette er en bra pc til en billig penge. link
EirikLF Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Ville satset på Acemaster sitt forslag, jeg. Mye bra deler der. Men skjermkortet kan bli bedre. Det lønner seg nok å handle fra 3-4 forskjellige Webshopper der (databutikken, SHG, og PCutstyr.no) Legg til ett slikt skjermkort: https://prisguiden.no/product.php?productId=52675 Fra SHG. så har du en kongebra PC! De andre delene er det ingenting å si på, kvalitet, klokkepotensiale osv. Men skjermkortet er litt svakt. 7900GTO kortet er ett stort kupp til 2500 kroner. Det er akkurat som ett 7900GTX, bare litt lavere minnefrekvens, som du lett kan klokke frem, og samme veldig gode kjøleren. Eneste forskjell er 280 MHz minnefrekvens, og 1200 kroner pris! Blir det for dyrt (kommer fort over 10000 kroner), kan du velge dette minnet i stedet: https://prisguiden.no/product.php?productId=47988 Akkurat samme, bare ørlite grann mindre ytelse. Også sparer du 250 kroner ca. Endret 1. oktober 2006 av watercool:)
EirikLF Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) dobbelpost.... Endret 1. oktober 2006 av watercool:)
swirix Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 takk for all hjelp: D noen cpu kjølere å annbefale?
Jaybird Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vil annbefale Thermaltake Big Typhoon , som er ein billig og kjempebra CPU-kjølar.
acemaster Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vil annbefale Thermaltake Big Typhoon , som er ein billig og kjempebra CPU-kjølar. 6977131[/snapback] Veldig bra kjøler du kan klokke langt me den der
swirix Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 da er pcen bestilt ; ) takk for all hjelp
Aalton Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå