Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærste, mer atraktiv?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er mer attraktiv når man har dame.. Jeg fikk tilbud av flere damer (2stk ,men det høres tøffere ut med mange) om å bli pulevenn (mens jeg fortsatt var sammen med dama!).. Den ene var litt sånn..øhh.. desperat ,mens den andre bare likte å pule seg rundt.

 

SKal ikke si jeg har problemer med å komme i kontakt med jenter nå ,men med en gang jeg åpner munnen så forsvinner de :!:

Lenke til kommentar

var på et utested, og danset litt med ei dame som var ganske overlegen, og ganske avvisende.

Så sa jeg til henne at hun bare kunne slappe av, jeg var ikke ute etter å pule henne.

 

og DA ble hun plutselig mye mer interessert og klengete, og ville danse skikkelig close, og hele pakka.

Og på slutten av kvelden utenfor utestedet så spurte hun faktisk om jeg ville være med hjem..

Men jeg takka nei :thumbup:

 

Og etter det har jeg truffet henne igjen flere ganger, og hun er fortsatt veldig hypp.

 

Så jeg tror konklusjonen er at damene blir veldig interessert i noe som virker litt vanskelig å få til. Jentene liker å slite litt :thumbup:

 

man må tease dem litt... :whistle:

Lenke til kommentar
var på et utested, og danset  litt med ei dame som var ganske overlegen, og ganske avvisende.

Så sa jeg til henne at hun bare kunne slappe av, jeg var ikke ute etter å pule henne.

 

og DA ble hun plutselig mye mer interessert og klengete, og ville danse skikkelig close, og hele pakka.

Og på slutten av kvelden utenfor utestedet så spurte hun faktisk om jeg ville være med hjem..

Men jeg takka nei  :thumbup: 

 

Og etter det har jeg truffet henne igjen flere ganger, og hun er fortsatt veldig hypp.

 

Så jeg tror konklusjonen er at damene blir veldig interessert i noe som virker litt vanskelig å få til. Jentene liker å slite litt  :thumbup:

 

man må tease dem litt...  :whistle:

7006715[/snapback]

Genialt å si det rett ut, faktisk :) Det er sant at jenter liker å tro at de må jobbe for å få premien, for da har de jo faktisk "gjort seg fortjent" til en gutt som "bedre enn dem". Gutter som er "dårligere enn dem" pleier å være snille og tilbedende i håp om å oppnå noe, tror de i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
Det enkleste er egentlig å gi faen, og det er dette som er svaret på spørsmålet "Hvorfor liker jenter drittsekker?".

6980981[/snapback]

Jeg er drittsekk, det funker. :cool:

Det finnes ikke negative aspekter ved å ha et tilgjengelig hull man kan tømme seg i ved behov. Man slipper også unna feiring av jubileumer, plagsomme svigerforeldre og ekle romantiske gaver som en ren bonus.

7006959[/snapback]

Samtidig som du slipper noen som plutselig bor hos deg, spiser opp maten din, bruker opp lønna di og alltid bruker pc'en når du har lyst til å hore på nett. Bare fordeler med pulevenner med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...