Erelend Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hei... jeg lurte på om det er noen som vet om et bra program til å se TV med. Helst gratis. Har TV kort med "plugg-ut-av-veggen-og-inn-i-tvkort" Som i en vanlig TV Brukte Power Cinema før men det begynte å kødde seg med det nye lydkortet så jeg får ikke lyd lengre...
Lukilock Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hei! Vis ikke jeg husker helt feil så er Media Portal Kompitabel med TV-kort. Sempron
Kontorstol Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Brukte Power Cinema før men det begynte å kødde seg med det nye lydkortet så jeg får ikke lyd lengre... 6972805[/snapback] Du kan kjøpe dette headsettet, da trenger du ikke lydkort for å bruke det (lydkort innebygd)... Veldig bra og billigt headset..
Erelend Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Brukte Power Cinema før men det begynte å kødde seg med det nye lydkortet så jeg får ikke lyd lengre... 6972805[/snapback] Du kan kjøpe dette headsettet, da trenger du ikke lydkort for å bruke det (lydkort innebygd)... Veldig bra og billigt headset.. 6972913[/snapback] Jeg har et USB lydkort Edirol UA-25 gidder ikke å dille å dalle med noe slikt... SKal sjekke ut Media Portal. Flere forslag?
Erelend Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Media portal fant ikke tv-tuneren min Og jeg får ikke lyd i power cinema. Hva gjør jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå