Gå til innhold

Verdens beste band. V.3 (og den siste)

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis Slipknot er med i denne tråden, skal ivertfall Deftones det også. :)

6970371[/snapback]

Jeg skjønner ikke tankegangen her. Kunne ikke Deftones ha vært med uansett ettersom du mener at de fortjener det? Eller må det være en internasjonalt anerkjent artist som har nytt stor suksess de siste 30 årene for å kvalifisere til verdens beste band?

Skrevet

Det betyr jo at ikke engang den som nominerte bandet ønsker å stemme på det. Det blir for dumt, da kunne de heller nominert et band de ivertfall hadde stemt på, eller ikke nominert noen i det hele tatt, slik at andre fikk nominere et band de faktisk ønsker skal gå videre.

Skrevet

Jeg sa bare at hvis Slipknot er med på listen, syns jeg det blir for dumt om ikke Deftones er med. Hvis Slipknot og Deftones hadde kommet i finalen, hvem tror du hadde vunnet da? Er Slipknot veldig godt likt her på forumet?

Skrevet

Hvorfor er det for dumt om Deftones ikke er med når Slipknot er med? Er det dumt at Psychic TV og Throbbing Gristle ikke er med når Coil er det? Hva så om Slipknot ikke er så godt likt? Hvis noen mener at de er verdens beste band, hvorfor skal ikke de bli nominert selv om inntrykket er at flertallet her ikke liker dem?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...