VikinGz Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei, jeg laga meg egen steam acount for å kjøre dedicated source server, men har ingenting på den :/ Hvordan får jeg til å kjøre dedicated uten bruk av samme steam acount som jeg bruker til vanlig?
Gissan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 For å kjøre en dedicated server i CS, må du bruke en account. Med mindre du ikke har to accounts, må du bruke den samme på serveren som i spillet. Feilpostet, rapportet.
VikinGz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 For å kjøre en dedicated server i CS, må du bruke en account. Med mindre du ikke har to accounts, må du bruke den samme på serveren som i spillet. Feilpostet, rapportet. 6967468[/snapback] Har laga meg egen acount på steam for bruk av dedicated. Det er ikke registert noe cd-key på den men jeg har en acount for å kjøre dedicated, må jeg kjøpe ett eksemplar for å få det til å funke? kontoen funker jo.... Samt... hvor skulle denne ha ligget da? fant denne som beste plassen... ingen andre steder å legge den...
Gissan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Du må ha en CS Cd-key for å sette opp server ja. Accounten funker, ja greit det, men hjelper ikke uten cd-key. Hvorfor ikke bruke samme account på server og under spilling? EDIT: Dette er riktig kategori. Så det så. Endret 29. september 2006 av tissedam
BigJackW Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du må ikke ha cd'key for å sette opp server, men for å spille på den server eller noen andre servere må du ha cd'key.
Gissan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du må ikke ha cd'key for å sette opp server, men for å spille på den server eller noen andre servere må du ha cd'key. 6967693[/snapback] Åja. Mente du måtte ha en CS cd-key for å starte CS Dedicated server. Han kan jo bruke samme account til spilling og server anyway, så det skulle ike være noe problem anyway.
VikinGz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 (endret) Du må ikke ha cd'key for å sette opp server, men for å spille på den server eller noen andre servere må du ha cd'key. 6967693[/snapback] hvorfor får jeg opp noen valg under tools da? EDIT: Dette er riktig kategori. Drev å kikket litt... må ha hoppa over det forumet der... er ikke så ofte her inne på denne delen av forumet.... Da vet du hvordan jeg får flytta den også da? Endret 29. september 2006 av VikinGz
BigJackW Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Du må ikke ha cd'key for å sette opp server, men for å spille på den server eller noen andre servere må du ha cd'key. 6967693[/snapback] hvorfor får jeg opp noen valg under tools da? Det er fordi at Source Dedicated server er gratis, og du kan IKKE spille med. Spillene finner du på games. Drev å kikket litt... må ha hoppa over det forumet der... er ikke så ofte her inne på denne delen av forumet.... Da vet du hvordan jeg får flytta den også da? Moderatorene kan gjør det;)
VikinGz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Får ikke opp dedicated under tools.... der den ligger på den kontoen jeg bruker til å spille med. Og nei jeg vill helst slippe å bruke den... for da må jeg logge på steam hele tia :@
BigJackW Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Har merka at det er flere som ikke har Source dedicatede server under tools. Sikkert noe bugs hos valve.
iNeo Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har prøvd utalligeganger på dette. Noen ganger er den der på andre accounts er den ikke der:\
Gissan Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har merka at det er flere som ikke har Source dedicatede server under tools. Sikkert noe bugs hos valve. 6968281[/snapback] Er ikke bug. Source Dedicated Server blir installert når du taster inn og installerer selve spiller (source). Samme med 1.6 også.
iNeo Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har merka at det er flere som ikke har Source dedicatede server under tools. Sikkert noe bugs hos valve. 6968281[/snapback] Er ikke bug. Source Dedicated Server blir installert når du taster inn og installerer selve spiller (source). Samme med 1.6 også. 6969424[/snapback] Sånn var det ikke til meg!
VikinGz Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Den har forsvunnet fra den andre kontoen også....
Gissan Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Den har forsvunnet fra den andre kontoen også.... 6973303[/snapback] Da er det nok en bug eller noe slikt.
BigJackW Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Har merka at det er flere som ikke har Source dedicatede server under tools. Sikkert noe bugs hos valve. 6968281[/snapback] Er ikke bug. Source Dedicated Server blir installert når du taster inn og installerer selve spiller (source). Samme med 1.6 også. 6969424[/snapback] Sånn var det ikke til meg! 6973250[/snapback] Hvis det er slik, så er det noe nytt. Men da kan du prøve: HLDS update tool for windows Her er en guide for hvordan du bruker det: http://www.ocforums.com/showthread.php?t=373795 Det står der at du må opprette en konto, men det trenger du ikke. Endret 1. oktober 2006 av BigJackW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå