DaXoN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 synes det er bra og teit at de gjør det... hva er nå forskjelden mellom Horde og aliance utenom Fargene? men det har jo sine fordeler også da vi får flere buffs og sånt på horde nå mens aliance endelig får Wf totem ++ men enda litt teit ofc Eller?
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Er ein eigen tråd angåande dette her. Einaste forskjellen no er vel racials og utseende...
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Er ein eigen tråd angåande dette her. Einaste forskjellen no er vel racials og utseende... 6963802[/snapback] ååå viste ikke det:p men men ^^ thanks
likferd Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Blizzard møtte på et problem når de skulle balansere klassene og instancene i BC, og de valgte dermed den desidert lateste, enkleste og mest cheesy løsningen. å gi horde bubbleboys og alliance shamaner.
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Blizzard møtte på et problem når de skulle balansere klassene og instancene i BC, og de valgte dermed den desidert lateste, enkleste og mest cheesy løsningen. å gi horde bubbleboys og alliance shamaner. 6963879[/snapback] Helt enig
Cannabiskopen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Blizzard møtte på et problem når de skulle balansere klassene og instancene i BC, og de valgte dermed den desidert lateste, enkleste og mest cheesy løsningen. å gi horde bubbleboys og alliance shamaner. 6963879[/snapback] Tror nok ikke de har noen problemer ved kreativeten, har nok penger for å leie inn flere hundre spilldesignere tipper jeg, men skal aldri si aldri.
knux Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Blizzard møtte på et problem når de skulle balansere klassene og instancene i BC, og de valgte dermed den desidert lateste, enkleste og mest cheesy løsningen. å gi horde bubbleboys og alliance shamaner. 6963879[/snapback] Horde trenger ingen pallies, horde downed jo kel'thuzad først. <3 Nihilum.
StorPeder Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 En fantastisk løsning etter min mening. Enkel, ja; tilogmed kanskje lat. Men det er bedre med denne løsningen enn ingen løsning. Nå kan begge klassene utvikles ordentlig. Det jeg syns er kjipt er at paladin skal vris mot tanking istedet for enda mer mot buffing
Frohman Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Shamans blir jo pro dps da Synes det bare er kos jeg
Amon Amarth Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Du føler ikke at du henger litt etter når du lager enn sånn tråd, så seint?
øl_i_tastaturet Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Tror nok ikke de har noen problemer ved kreativeten, har nok penger for å leie inn flere hundre spilldesignere tipper jeg, men skal aldri si aldri. 6968410[/snapback] spilldesignere?.. Handler vel mer om latskap ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå