Amenia Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hvilken pet er best for pve (char leveling) og hvilken for pvp (bg's)?
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 får lvl vil jeg satsa på den rask Cat ^^ men skaff deg scorpionen fra begynner plassen får troll ^^ den første "bossen" tror jeg hørte et sted at den vist nok er veldig bra men jeg vil også anmbefalle en Turtle Turtle er vel en av de beste tanking pet til Hunters Mens Cat som pantere er bra til Pvp og Dps ^^ men også smakk og behag selfølgelig vis du liker et dyr over et annen så kan du jo seff gå får det Btw ikke flam meg får dette ^^ spiller ikke high lvl end game hunter men har lest en god del om pet's til hunters
genesis Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 http://petopia.brashendeavors.net/ Kommer kanskje litt an på hvordan du har brukt / planlagt å bruke talents. Allaround grinding, som annet enn beastmaster, er nok bear best? Om du derimot er beastmaster og går etter kjappe kills, mest xp, så er tiger/cat populært. BG --> offensive pets
TheScorp Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Igrunnen er det samme faen, for å si det på godt norsk. Noen pets er bedre enn andre, men som regel så er det så lite at du knaptnok merker noe. Selv brukte jeg en bamse/gorilla til tanking (gorillaen er alt for kresen på matfronten), og ett kattedyr for PvP. (Pga attack speeden). Mest fordi jeg ikke orket å stresse for mye med det. Og gjerne en boar for grinding. Alt etter humør. Når det er sagt, så finner du veldig mye god informasjon om pets på http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html Beskriver abilities, pet attack speed osv. Jeg brukte den for å finne normale pets, uten å måtte vente i tolv dager på at en spesiell en skulle spawne Endret 29. september 2006 av TheScorp
-Lasse Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 En pet med god hastighet kan være bra, fordi det avbryter spellcastere. Bats i Zul gurub har den beste speeden på et sekund per angrep.
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Igrunnen er det samme faen, for å si det på godt norsk. Noen pets er bedre enn andre, men som regel så er det så lite at du knaptnok merker noe. 6963652[/snapback] dette er vel ikke akkurat helt riktig ^^ tror ikke jeg har så lyst og tanke en Long figth Elite mobs med en panter for Eks: ^^ da tar jeg mye heller en uber tank Turtle
Reached Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Ville brukt boar for grinding og cat eller boar for pvp. Endret 29. september 2006 av Adey
Heart Break Kid Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Bruker ennå King Bangalsh fra STV...
StorPeder Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det kommer an på level, spec og gear. Generelt anbefaler jeg ulv, gris eller bjørn for leveling. Ulver og griser er balanserte, bjørner har god armor. Turtle ar jeg ikke prøvd, så det vil jeg ikke si noe om. Da jeg levlet hadde jeg Lupos fra Duskwood, før de fjernet shadow- damagen hans. Det var uten tvil det beste da (600 crit mot alt som ikke hadde høy shadowresist ), men nå er han kun gjennomsnittlig. Griser har Charge som skaper litt aggro, ulver har Furious Howl (om du er i range og blir buffet), bears kan ha både claw og bite. Det er vel egentlig samme f...
Ciwie Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Boar ser stilig ut når de charger Skulle bare ønske de stønna og ikke bare intercepta..
Gjest Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 det viktigste er at de skjynner seg mot fienden
Cannabiskopen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 det viktigste er at de skjynner seg mot fienden 6967326[/snapback] Ok? I PvP er det viktig at pets er raske til og attacke og til og løpe. Ville sagt boar for PvP siden de har charge som er über nice. Ellers ville jeg kanskje brukt cat i PvP siden de er raske og er ett helvette for casters. Bjørn for PvE siden de har mye HP/Armor og du slipper å bry deg mye om pettet når du grinder, utenom at det skal holde aggroen av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå