Fjernkontroll1 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Dette spillet så litt kult ut... Kan noen forklare meg hva slags spill dette er?
Bertelsen Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 (endret) Du kan lese Gamer.no omtalen av spillet, trykk her, så finner du ut hva slags spill det er. Liker du friluft, bønner og bacon? Drømmer du om hesterygg og solnedgang? Call of Juarez forsøker å fange det som fascinerer ved den gamle og ville vesten. Endret 28. september 2006 av Bertelsen
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Baldrick9 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Det finnes en brukbar demo av spillet. Ganske kult spør du meg! :!:
The Stig Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Er jeg den eneste som finner slutten i COJ helt komplett for**** ubrukelig? Hvordan i heiteste skal man få gjort noe? Skjedde en gang at jeg kom meg inn i "consentration mode", men var umulig å skyte.. Føler bare at det passet inn her.. *kremt*
Baldrick9 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 oki, hvis du gidder å vente noen sekunder i "consentration mode" så kanskje du skjønner hensikten...hehe
The Stig Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 oki,hvis du gidder å vente noen sekunder i "consentration mode" så kanskje du skjønner hensikten...hehe 6958148[/snapback] Nå ble det veldig off-topic her, men tar det likevel. Setter det også i spoiler-tag siden det er på slutten av spillet. Jeg går jo utifra at man skal plaffe ned Juarez, men det var helt helsikas umulig. For det første kom jeg som sagt bare inn i "consentration mode" 1 av 7 ganger, og da jeg gjorde det fikk jeg ikke avfyrt en kule. Ergo hakker han ned Billy hver eneste gang, og det blir ikke bedre av at du MÅ se videoen hvor Ray "snakker" med Gud.. Ødela hele spillet for meg dette.
Deadringer Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Du skal gjøre som i quickdrawkonkuransene. Altså bare føre musen ned og så skyte. Jeg lurer litt på hvordan de kunne gi spillet så dårlig kritikk? Jeg synes det var veldig bra jeg.
Gunfreak Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 oki,hvis du gidder å vente noen sekunder i "consentration mode" så kanskje du skjønner hensikten...hehe 6958148[/snapback] Nå ble det veldig off-topic her, men tar det likevel. Setter det også i spoiler-tag siden det er på slutten av spillet. Jeg går jo utifra at man skal plaffe ned Juarez, men det var helt helsikas umulig. For det første kom jeg som sagt bare inn i "consentration mode" 1 av 7 ganger, og da jeg gjorde det fikk jeg ikke avfyrt en kule. Ergo hakker han ned Billy hver eneste gang, og det blir ikke bedre av at du MÅ se videoen hvor Ray "snakker" med Gud.. Ødela hele spillet for meg dette. runnna det 2 ganger og funka begge gangene for meg. 6958406[/snapback]
Modac Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Er jeg den eneste som finner slutten i COJ helt komplett for**** ubrukelig? Hvordan i heiteste skal man få gjort noe? Skjedde en gang at jeg kom meg inn i "consentration mode", men var umulig å skyte.. Føler bare at det passet inn her.. *kremt* 6957113[/snapback] ADVARSEL !! SPOILER !!! ---------------------------------------------------------- Går fint ann å gjøre noe.. du bare drar opp våpenet med en gang du kommer ut av film sekvensen.. Det fører til at du kommer inn i consentration mode.. Deretter kan du skyte bad guyen så mye du vil jeg klarte det ikke den første gangen, får du har ikke akkurat best tid på deg ... menne det går fint =) SPOILER SLUTT ------------------------------------------------------------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå