Gå til innhold

Tilbakemelding/idéer til russeside


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fått i oppdrag å lage hjemmeside for vårens russekull på min skole. I den anledning vil jeg gjerne ha noen tilbakemeldinger på designet.

 

Siden vi ikke er russ helt enda, finnes det jo ikke noen bilder eller annen grafikk som kunne brukes, jeg har derfor ikke hatt noe å arbeide med når jeg designet siden. Istedenfor har jeg gått for et veldig enkelt rødt/hvit tema, med en nøytral grå bakgrunnsfarge.

 

Siden er ikke ferdig, det er mye plass til forbedringer! :blush:

 

Jeg vil gjerne ha en slags header eller logo på siden, men hadde trengt noen idéer! :hmm: Hvis noen har lyst til å lage et forslag så hadde det vært kjempefint. Det som jeg kunne tenke meg er enten noe grafikk over menyen der som det står "Skeisvangrussen 2007" nå, eller eventuelt en 690x100 header øverst på siden over både menyen og innholdet. Cluet når det gjelder header er vel at den skal passe med rød/hvit temaet og inneholde teksten "Skeisvangrussen 2007".

 

Det skal selvfølgelig være mulig å trykke på nyhetene for å lese hele tekster og kommentere de.

 

Ellers hvis dere har noen forslag til forbedringer, kom med det!

 

Trykk her!

 

 

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svartelisten har nå passord, etter forslag fra en i styret. Temmelig god idé må jeg si :D

 

Blåruss eller? :p Skeisvang ja, er ikke langt i fra her... Kjente to som gikk der i fjor...

6960731[/snapback]

Ja vi er så klart blåruss, det er derfor vi har valgt en ironisk rødfarge til hjemmesiden :tease:

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...