Gå til innhold

bytte domene leverandør?


Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142

Hei!

 

eg kjøpte mariyoweb.com-domenet hos cliche.no, men de har ikkje noe form for kontroll-panel, og har heller ikkje "støtte" for subdomener (sier de)...

 

bør eg bytte domene-leverandør?

isåfall, hvilken?

 

eg bryr meg mest om

- Pris

- Subdomene

- Kontrollpanel(brukervennlighet)

- Eposter?

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde ikke være det. Om du har sett på tilbudet kan du bestille flytting her http://www.domeneshop.no/transfer.cgi?sess...bd9352e83300962

 

DNS og videresending er inkludert. Om du ikke har egen mailserver følger det med 10 pop3 kontoer og ubegrenset mailadr. Kjører du egen mailserver kan du bruke domeneshop som relayserver. Du finner all info på websiden deres.

Endret av O-H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

så det vil koste 0kr å flytte, men 95kr å registrere domenet hos "dotRegistrar" + 95 kr per år for å ha domenet hos domeneshop.no, eller?

 

Edit:

Litt dumt det med mailserver :p

eg har lyst å kjøre egen, men skjønner meg ikkje på postfix :(

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Etter som jeg har forstått deg har du allerede registrert domenet ditt hos en annen registar, dermed betaler du kun årsavgiften.

Finnes bøttevis med dokumentasjon om både postfix, Exim, Qmail osv om du bruker Linux. Jeg bruker Windows som os og bruker www.hmailserver.com som mailserver, og denne er dønn stabil støtter smtp, pop3 og imap, innebygd mysql, spam filtrering antivirus osv og det er gratis :)

Endret av O-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...