-=Petter=- Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hei Mangler Brenn DVD video i nero, noen som har peil? Har lastet ned siste oppdatering og kjører nå: 6.6.1.4
O. B. Lix Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hei Mangler Brenn DVD video i nero, noen som har peil? Har lastet ned siste oppdatering og kjører nå: 6.6.1.4 6952365[/snapback] Har du dvd-brenner og som virker?
-=Petter=- Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 det har jeg... får kopiert dvder men ikke lagt inn selve vide filene... hvis jeg ikke husker helt feil heter filene *.vob og *.sub.... for og brenne disse må man vel ha den muligheten brenn dvd video? Har kopier dvd!
-=Petter=- Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Finnes det kanskje noen gratis programmer som kan gjøre denne delen? Har prøvd DeepBurner, men ser ikke ut som om det fungerer skikkelig, da dvdene ikke starter opp, man bare får opp filene...
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Gratisversjonen av DeepBurner kan ikkje brenne video-DVDar, berre DeepBurner Pro kan det. Lurer på om CDBurnerXP Pro kan gjere det, men er ikkje heilt sikker.
V?rbris Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du burde kunne brenne disse filer på Nero, jeg la nettopp inn ett eldre? Neroprogram inn fra cd 6.6.0.12 og der er oppsettet noe forandret en det jeg har sett tidligere. Ikonet Brenn dvd-video ligger skjult og fåes kun frem ved og trykke på en slide nederst så programbildet flytter seg til venstre da dukker brenn dvd-video ikonet opp, men dette vet du vel. Noe annet er at programmet kan være ufullstendig innlagt.
-=Petter=- Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 DeepBurner klarte det med litt hjelp, måtte bare sørge for at det ble lagt inn i Video_TS mappe, så fungerte det... Men kan det lønne seg og rense spilleren min? Og eventulet, hvordan gjør man dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå