Petoah Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Hei! Jeg lurte på noe om dette med Source Dedicated Server.. Vi har 2 maskiner i huset og jeg har bare Steam på 1 av dem. Hvis jeg laster ned Steam på den andre, lager meg enda en konto og kjøper CS:S på nytt og installerer det... Jeg kan spille på samme nettverket ja? Og kan en kompis joine den serveren? Leste i en tråd her at da måtte du gjøre noe med modemet og routeren... Gidder noen å forklare meg dette? Mvh. Mr. Petoah Endret 27. september 2006 av Petoah
neadii Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 du kan også spille på samme nettverk med 1 account, men da blir det ikke online....
Petoah Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 okey, takk! men er det slik at jeg må gjøre om noe på modemet/routeren min?
Gissan Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 okey, takk! men er det slik at jeg må gjøre om noe på modemet/routeren min? 6950086[/snapback] Kanskje i på, men i. Porten 27015 skal åpnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå