Gå til innhold

Skaffe oppdrag (webdesign og grafisk design)


lokeland

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skal gjøre det.. =) Har også mulighet til å gjøre litt via. skolen da jeg går på Media og Kommunikasjon (VG1).

Lurer litt på om hvor viktig det er med .no-domene? Har mulighet til å anskaffe det, men det koster litt mer enn et .com-domene. Har jo et allerede, så... Skal uansett sette opp egen webserver hjemme etterhvert, så bestiller vel bare .com-domene igjennom no-ip!

 

Har også noen tanker om å lage et slags klientsystem som gir klienter mulighet til å følge opp prosessen og kommunisere med meg. Er det noe som kunne vært greit?

Sliter også litt med at jeg må presentere meg selv som èn person, og ikke et firma.

Lenke til kommentar

Første jeg ville gjort var å sette opp en nettside hvor du presenterte arbeidet du har gjort, dvs viste nettsider/grafikk du har laget.

 

Jeg vet i alle fall at jeg bryr meg særdeles lite i hvilken utdanning/firma vedkommende har, når jeg skal leie inn noen til å gjøre web/grafikk-oppgave.

 

Jeg ville aldri gitt oppdrag til noen uten å se på tidligere arbeid - slik at jeg får en pekepinn på hvilke "skills" og stil vedkommende har.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...