Gå til innhold

Rekkefølge på innstallasjon av EF/AF/SF/Patch?


Anbefalte innlegg

Har spilt Bf2 ei stund nå, og lagt inn patchene etterhvert som de har kommet. Nå har jeg derimot formatert pcen, og la BF2 og SF inn på nytt. Lasta ned 1.4 full. Gjorde kanskje en feil for etter at jeg hadde innstallert denne, så lasta jeg ned og innstallerte AF og EF. For sikkerhetsskyld så innstalerte jeg patch 1.4 om igjen. Og nå funker det ikke. (har ikke samma versjon...) Hvilken rekkefølge skal jeg innstallere Bf2,SF,AF,EF og patchene... (Har ikke lest igjennom hele tråden i toppen, men sto ikke noe om AF/SF/EF i det første innlegge)

Kan kanskje finne ut av det selv, men er sjans for at jeg må innstallere utrolig mange ganger, så hadde vært greit med litt hjelp istedenfor :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stickyen gjelder for BF2 Patch 1.02 samt 1942. Her er løsningen du er ute etter.

 

1. Legg inn BF2

2. Legg inn Special Forces (Den patche automatisk til 1.12)

3. Legg inn Patch 1.2 Full

4. Legg inn Euro Forces

5. Legg inn Patch 1.3 Full (Du kan evt også gå om flere inkrementelle patcher)

5. Legg inn Armored Fury

6. Legg inn Patch 1.3 til 1.4 inkrementell

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Stickyen gjelder for BF2 Patch 1.02 samt 1942. Her er løsningen du er ute etter.

 

1. Legg inn BF2

2. Legg inn Special Forces (Den patche automatisk til 1.12)

3. Legg inn Patch 1.2 Full

4. Legg inn Euro Forces

5. Legg inn Patch 1.3 Full (Du kan evt også gå om flere inkrementelle patcher)

5. Legg inn Armored Fury

6. Legg inn Patch 1.3 til 1.4 inkrementell

 

Lykke til :)

6956569[/snapback]

 

Ja, var noe lignende jeg gjorde. Bare litt mer tungvint :blush: La inn fra 1.12 inkrementell hele tida, siden det var det jeg hadde lasta ned fra før. Og innstallerte EF og AF etterhvert som det var mulig. Tok tid, men funker nå... :)

Lenke til kommentar

Er det noe galt med å installere BF2 rett fra DVD-plata, og så kjøre inn full patch 1.4 med en gang etterpå? Har ikke SF eller noen andre utvidelser.

 

Jeg har problemer med at spillet enten kræsjer til desktop, eller at det begynner å hakke og gå siruptreigt 2 minutter inn i et brett. Spiller bare single player.

 

Har sett at andre har hatt problemer med at spillet kræsjer til desktop, men ikke det at det går treigere og treigere, og at musa nesten slutter å respondere til slutt. Lyden hakker jevnt med bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...