Gå til innhold

HW-Lan 06: Er det plass til en 19" crt?

justinvernon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du være så snill og ikke ta med det, det er det mest irriterende som går ann, at de som sitter forand deg har en stor jævla crt skjerm, som tar hele plassen hans og halve din. jeg snakker av erfarig. dette skjedde meg med på TG i år : :thumbup:

Skrevet

vel en LCD skjerm nå til dags koster ikke mye. om du er en av de ultimate gamerne som MÅ ha crt skjerm så isåfall gå for en 17 tommer og stil den på skrå.

Skrevet
Ville annbefalt LCD skjerm.

Du får plass til skjermen din, men blir ikke mye plass til tastatur og mus, går vel så vidt det er.

6945197[/snapback]

Som sagt så går det nok greit med skjermen din, men du vil få begrenset plass til tastaturet ditt og musa, men jeg tror det vil gå bra.

Skrevet

Selv har jeg en 17" CRT og det burde være plass, jeg har ikke tenkt å gå bruke 1500 eller noe sånt på skjerm etter 500 i inngang + mat / drikke / godteri på lanet. :)

Skrevet

Du har jo skjermen lenge etter LANet, så det er en god investering :) Jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg kjøpte (okei, fikk :whistle: ) Lcd-skjerm. Mye bedre å se på, lettere å ta med seg osv osv.. (:

Skrevet

Ikke snakk om å angre eller noe, men har ikke veldig lyst til å bruke opp 1500 etter å allerede ha brukt en del penger nå... :p

Men mener det bør være plass, ettersom deltagere ikke skal tvinges til å kjøpe ny skjerm...

Skrevet

Min 959NF (19") har målene (BxDxH) 468x458x493 mm som hadde gitt meg ~14+~3 = ~17 cm under kanten til tastatur, altså for lite. Du får nok enten sette den og tastaturet på skrått eller stjele litt på motsatt side.

Skrevet

Tastaturet på fanget er jo bare knall tøft da. ;)

Har en 19" CRT skjerm, men vurderer å ta med en 17" LCD skjerm.

Har også to 15", men det syns jeg blir for lite så lenge.

Skrevet

22" crt... :ermm:

den spiser nesten 50cm i dybden..

blir vel heller laptop på meg... :ohmy:

men strengt tatt er det vel fakisk plass selv for min 22èr

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...