Pantera Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Noen som har vært borti dette APLUS Case Twin Engine-kabinettet, og kan si noe mer om det? Tenker da på tekniske løsninger, plass og slikt. Drit i å kommentere utseende....er helt uinteresssant for meg om andre synes det er stygt....siden jeg synes det ser tøft ut. mvh Pantera
Klekkus Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Innsiden er den samme som på alle de andre billige kabinettene med plastfront. Ingen smarte løsninger sånn som på f.eks. et Chieftec. Alt må skrues på plass men airfolw'en er bruikbar da siden det er 120mm i front og på baksiden.
Pantera Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Innsiden er den samme som på alle de andre billige kabinettene med plastfront. Ingen smarte løsninger sånn som på f.eks. et Chieftec. Alt må skrues på plass men airfolw'en er bruikbar da siden det er 120mm i front og på baksiden. Om det må skrus litt, er ikke noe stort problem....har da skrutrekker Vifta i front er 250mm...ikke 120. Pantera
Klekkus Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hmm... bare jeg som ikke sjekket bildet Men det er bare übertynn blikk kabienttet er bygget av så da blir det fort litt stygge vibrasjoner.
traveler Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Noen som har vært borti dette APLUS Case Twin Engine-kabinettet, og kan si noe mer om det? Tenker da på tekniske løsninger, plass og slikt. Drit i å kommentere utseende....er helt uinteresssant for meg om andre synes det er stygt....siden jeg synes det ser tøft ut. mvh Pantera 6941272[/snapback] Du finner linker til noen tester i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå