Gå til innhold

Når kommer 6610?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6610 kommer med handsfree. Jeg snakket med leverandøren min på torsdag angående denne mobilen. Svaret jeg fikk var at 17-18 november ikke var særlig sannsynlig. De tror ikke telefonene kommer før i begynnelsen av desember.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CuEdge på 2002-11-10 16:54 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: CuEdge på 2002-11-10 16:54 ]

1.-2. desember er siste leveringstid eg har fått. Har hatt 6610 i bestilling siden 16/9 så eg er begynt å bli lei dei stadige utsettelsane til Nokia.

Skreiv mail til info ansvarlig for nokia i skandinavia for 14 dager siden og ho svarte då at den ville komme innen 2 veker. Det har gått 2 veker no og det kom bare ein ny utsettelse. Dette har eg lagt merke til med alle nye modeller til nokia, dei seier 3.Q og då kan du plusse på i vertfall 3 mnd.

Dei har no anonsert ein ny modell (6100) som skal vera tilgjengelig i 4.Q i år, men det trur eg ikkje på. Kansje til påske.

Det er jo helt merkelig at Nokia ikke kan klare dette! Jeg er i samme situasjon, har bestilt telefonen for over en måned siden, og datoene blir bare utsatt. Siste dato nå er 1.12. (Men de sa ikke noe om hvilket år...!?) :lol:

Jeg var innom en forhandler i går som sa de håpet å få den i dag. FULL FORVIRRING! Håper bare den er verd å vente på...

[ Denne Melding var redigert av: M-lady på 2002-11-15 11:35 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...