Gå til innhold

Installere XP eller Vista?


lalleh

Anbefalte innlegg

Har i den siste tiden tenkt på å formatere maskinen jeg sitter på. Har jo nesten blitt vanlig praksis å formatere maskinen et par ganger i året nå, og nå har tiden kommet.

 

Videre til spørsmålet...

 

Det som egentlig er spørsmålet her, er om jeg skal installere gode og gamle XP, eller tenke litt nytt? Har akkurat lastet ned den siste betaversjonen av Windows Vista. Vil det ha noe for seg å installere dette operativsystemet som hovedoperativsystem på maskinen?

 

Hvordan vil programmet som Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, Firefox, Thunderbird and so on fungere?

 

Burde jeg gå for XP eller Vista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Installer vista, faktisk mindre bugs i vista enn xp sp2;) hvertfall her, enda tilgode å finne noe som ikke fungerer.

6940696[/snapback]

Da har du ikke sjekket godt nok...

 

Selv om Vista er stabil nok til å brukes til dagligdagse ting, er det ennå langt igjen til at den kan brukes som hovedoperativssystem. Installer XP og vent til Vista lanseres. Ikke mer enn 4 måneder igjen.

Lenke til kommentar

E ganske mange program som ikkje funker her er noken: ACDSee v6.0 og nyere, Avast! Home Edition v4.7, Adobe Premiere Pro 1.5, flere versjoner av Ahead Nero, Oracle Developer Suite 10g v10.1.2.0.2, Cisco Security Agent v5.0 (32 bit), ZoneAlarm Pro 6.5.x, Colin McRae Rally 2005 (64 Bit), SimCity 4 (64 Bit), TMPGEnc Plus 2.5 (32 Bit), Microsoft Money 2006 og HP OpenView Service Desk v4.5 SP17 (32 bit).

Og det er sikker mange fleire so viss du påstår at der er mindre bugs i vista enn xp sp2 Seserr ha ikkje du setter etter sikkilig etter, får der er en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...