KeyanZa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 lastet ned demo no, ser lovende ut, gleder meg til orginalen
Mann20 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Fant det, men finner ikke ut hvor jeg trykker for og starte en kamp! Hjelp!
............... Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Fant det, men finner ikke ut hvor jeg trykker for og starte en kamp! Hjelp! 7024960[/snapback] aha.. På dette spillet går man dag for dag fremover. Fikser på laget, søker etter spillere, utvikler osv. Man trykker Fortsett for å komme videre. kan ta litt tid før du kan spille en kamp. På starten er det meninga at man skal lære seg litt, fikse laget ordentlig godt osv. Du kan også gå inn på laget ditt, terminliste og fikse så du spiller en trneingskamp så fort som mulig(hvis det er det du vil) Et annet tips er å bare drive rundt der. Du lærer så mye!
Mann20 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Takk! Skal prøve.. Men kan noen være så snill å svare på disse spm? *Hvordan kjøpe spillere? *Hvordan får jeg et bedre speiderteam? *Hvordan får jeg spillere til å trene spessielt på noen ting, eller noen til å trene hardere enn andre? *Tjener man penger hvis man vinner en kamp? *Hvordan tjener man penger? *Andre generelle ting jeg burde vite.. På forhånd, takk! Endret 8. oktober 2006 av coolio1
invalid_user Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 1. Hvordan kjøpe spillere?2. Hvordan får jeg et bedre speiderteam? 3. Tjener man penger hvis man vinner en kamp? 4. Hvordan tjener man penger? 1. Gå inn på Player Search og legg inn bud på spillere du ønsker å signere. Men ikke forvent at du skal få spillere for en god penge, da spillere som er viktige for det laget de spiller for er vanskeligere å få tak i = koster mer enn verdien. 2. Gå inn på Staff Search rett under Player Search. Der kan du finne forskjellige folk som speidere, trenere osv. Du må betale kompenasjon dersom speideren du signerer tilhører en klubb fra før. 3. og 4. Nei, men du tjener penger på å vinne cuper, komme på en god plass i ligaen og inntekter fra spillersalg og TV-inntekter.
Mann20 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Takk iRoman, da er det bare et spm igjen (beklager alle spm). Hvordan utvide stadion, og hvordan få inn en kamp på TV? Det ble vist to det..
Husam Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Takk iRoman, da er det bare et spm igjen (beklager alle spm). Hvordan utvide stadion, og hvordan få inn en kamp på TV? Det ble vist to det.. 7028643[/snapback] Har dessverre ikke lastet ned demoen, venter på det originale spillet. Men om det er likt som forrige spill, trykker du på "styrets tillit" (ikke sikker på hva det blir på engelsk på det spillet, men du finner det sikkert...) og nede til venstre der kan du spørre styret om forskjellige ting, blant annet om de kan utvide stadion. TV-kamper er det nok media som bestemmer for deg. Gjør laget ditt til et topplag så kommer det av seg selv!
Mann20 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ok, takk til deg og Husam. Men jeg kan ikke finne noe "Styrets tillit."
Husam Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 OK, når du er inne på nyhetene dine for eksempel, er det ikke noe som heter "board room" eller noe sånt på menyen til venstre?
mintman Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Takk iRoman, da er det bare et spm igjen (beklager alle spm). Hvordan utvide stadion, og hvordan få inn en kamp på TV? Det ble vist to det.. 7028643[/snapback] Du må sikkert som i tidligere versjoner spille en del og ha suksess for å bygge ut stadion. For å bygge stadion trenger man penger, og penger vokser ikke på trær. Så det er ikke noen god taktikk å begynne og mase om dette fra starten. Heller ikke noe poeng å bygge ut stadion hvis du bare fyller halvparten på hjemmekampene. Så begynn med å vinne ligaen og cuper, gå med pluss i regnskapet, fyll stadion og deretter spør om utvidelse. Når det gjelder TV kamper blir vel disse valgt av TV stasjonene selv ettersom hvor interressante de er. Endret 13. oktober 2006 av gstavdal
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Anbefaler alle å kjøpe meg 7065495[/snapback] Hehe, 50 kr i uken, i lønn? FOR DYRT!!
pregra Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Anbefaler alle å kjøpe meg 7065495[/snapback] Hehe, 50 kr i uken, i lønn? FOR DYRT!! 7065580[/snapback] Kravstor jeg vøtt :!:
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Kjæresten min hater allerede FM07. Et godt tegn. En spiller som anbefales på det aller sterkeste er Miroslav Klose, bedre oppspillspunkt finnes ikke.
aoottis24 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 noen som veit om noen butikker har lagt ut Fm 2007 til salg enda ??
pregra Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 noen som veit om noen butikker har lagt ut Fm 2007 til salg enda ?? 7093587[/snapback] Jeg har nettopp kjøpt mitt eksemplar på Spaceworld Jessheim
Crispin Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Fikk kjøpt fm i stavanger område i dag, men tørr ikke si hvilken butikk da si games slår knall hardt ned på salg før release datoen
invalid_user Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) En spiller som anbefales på det aller sterkeste er Miroslav Klose, bedre oppspillspunkt finnes ikke. 7067478[/snapback] Enig, men det finnes ingen andre klubber enn Chelsea som har råd til han første sesongen. Er litt misunnelig på dere som har fått det i dag. Jeg trodde at det tidligste skulle være på fredag. Får håpe at forhåndsbestillingen kommer da. Endret 18. oktober 2006 av iRoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå