Gå til innhold

Football Manager 2007 demo kommer neste helg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Sitter og spiller FM06 nå i mellomtida, og jeg er helt hekta. Lurer på om FM07 kommer til å gå utover skolearbeidet :D

Skrevet

Gleder meg sykt eg og, men fm har eller cm spillene har aldri vært spill som har gjort at eg sitter foran pcn i 3timer+ for og spille, og det er kanskje det diggeste med det spillet :p

Skrevet
Endelig! =) *laster ned*

6974170[/snapback]

Gidder ikkje å starte på demoen. Venter heller med å lage eit savegame når spillet er trygt plassert i hylla :thumbup:

Skrevet

jeg skal ikke laste ned demo, men skal ha meg det når det kommer ut, 20.10.07

men lurer på om vis jeg velger f.eks en 2 div klubb i england, så får den opp i div, kan jeg da få større stadion? slik at man tjener mer penger osv?

Skrevet

men lurer på om vis jeg velger f.eks en 2 div klubb i england, så får den opp i div, kan jeg da få større stadion? slik at man tjener mer penger osv?

6980258[/snapback]

Ja! du kan sende forespørsel til styet i klubben som vill vurdere saken. Akkurat som i virkligheten ;)

Skrevet

Får bare spilt en halv sesong uansett, så du får ikke gjort all verden. Spillet virker ivertfall lovende, lovende! :D *gleder seg til release*

Skrevet

6980258[/snapback]

er 20.10 den internasjonale utgivelsen også..eller kommer den tidligere i utlandet?

Skrevet
er 20.10 den internasjonale utgivelsen også..eller kommer den tidligere i utlandet?

6985471[/snapback]

Det ser ikkje ut til at det kjem noko tidlegare i utlandet.

Gjest Slettet+98128394
Skrevet
Gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Sitter og spiller FM06 nå i mellomtida, og jeg er helt hekta. Lurer på om FM07 kommer til å gå utover skolearbeidet :D

6936708[/snapback]

Det kommer det helt sikkert til å gjøre. Jeg snakker av erfaring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...