Gå til innhold

Omtale av Tiger Woods PGA Tour 07 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiger Woods 03 er fortsatt det eneste sportsspillet jeg virkelig har kost meg med (og bidro faktisk til at jeg ble over gjennomsnittlig golfinteressert), så dette skal skaffes som en av mine siste spill til Xbox-en. Balansen mellom simulering og arcade passer meg godt. Spent på forbedringene (eventuelt forverringene) siden den gang.

 

Kudos for tidlig anmeldelse forresten. Faktisk første anmeldelse av spillet som er å oppdrive på nett :thumbup:

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Prøver meg på PC versjonen i år, fjorårets xbox versjon, ble litt vel arkade.

 

Noen som har kjøpt Pro Stroke Golf forresten? Er dette mer realistisk?

 

Irriterer meg at EA bruker så vanvittig mye penger/tid på lisenser og grafikk, når de heller burde finpusset spillbarheten, dette gjelder stort sett alle sportsspillene deres etter min mening.

 

Skjønner at arkade delen er nødvendig, men hadde jo vært ok om de kunne inkludert en egen "simulation" modus, som virkelig var vanskelig. Der man måtte slite med hook og slice, urene slag, osv i større grad enn i TWG..

Lenke til kommentar
Vi har omtalt Prostroke Golf her.

 

Demoen finner du her.

 

:)

6941463[/snapback]

Takker :)

 

Har lest den også ;)

 

Hvilket synes du egentlig var mest artig, er det lov å spørre om det? Hvis du kun tenker på selve spillbarheten og glemmer grafikk/baner/lisenser for en liten stund...

6945058[/snapback]

 

Hvis du skal spille alene ville jeg gått for Prostroke, der er mulighetene langt større når det kommer til å slå ballen på ulike måter. Spillet har et større simulatorpreg.

 

Men hvis flerspiller er viktig, er Tiger vinneren med soleklar margin. Dessuten er mengder av ekte baner/spillere heller ikke å forakte. :)

 

Du må nesten se selv, hva er viktigst for deg? Men Prostroke er uansett et spennende alternativ.

Lenke til kommentar
Vi har omtalt Prostroke Golf her.

 

Demoen finner du her.

 

:)

6941463[/snapback]

Takker :)

 

Har lest den også ;)

 

Hvilket synes du egentlig var mest artig, er det lov å spørre om det? Hvis du kun tenker på selve spillbarheten og glemmer grafikk/baner/lisenser for en liten stund...

6945058[/snapback]

 

Hvis du skal spille alene ville jeg gått for Prostroke, der er mulighetene langt større når det kommer til å slå ballen på ulike måter. Spillet har et større simulatorpreg.

 

Men hvis flerspiller er viktig, er Tiger vinneren med soleklar margin. Dessuten er mengder av ekte baner/spillere heller ikke å forakte. :)

 

Du må nesten se selv, hva er viktigst for deg? Men Prostroke er uansett et spennende alternativ.

6945093[/snapback]

 

Takk for hjelpen :)

 

Utrolig dumt at Pro Stroke er såpass dårlig multiplayermessig, det er veldig viktig for meg. Liker litt mer simulatorpreg i spill, enten det gjelder biler eller sport. Typisk, minner meg litt om Richard Burns Rally, fikk sjokk når man ikke kunne spille mp over nett !! (RBRnet har jo gjort det ok, men allikevel)

 

Fikk litt hetta når jeg prøvde Tiger 06, og så den derre "superboost" eller hva det het, bra at de i det minste har fjernet den. Blir for dumt. Spiller endel ekte golf, og det er så utrolig mye teknikk og terping, synes det skulle gjenspeiles i spill også, selvom det kanskje er litt kjedeligere i starten, er jo følelsen av mestring desto bedre. Viktigere det enn å kjøpe seg en ny bag, eller at Pebble Beach er nydelig gjenskapt.

 

Men men, får prøve demoen av begge.

Endret av oysteini
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...