Amenia Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Når jeg kan velge hvilken BattleGround jeg skal spille på så lurer jeg på om det er forskjell på noen eller om det bare har med at det er mange folk som spiller. Angående First Available er det mulig å se hvor langt uti spillet de er kommet før jeg velger å joine?
ahpadt Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Når du velger 'First available' så setter du deg i kø til den bg-en som får en plass først. Du kan ikke se hvor langt spillet har kommet. Om du velger en bestemt en, f.eks Warsong Gulch 3, så setter du deg i kø for første ledige plass i akkurat den bg-en.
Rata101 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Synes den muligheten til å joine en spesifik BG er jævla merkelig. Hvis man setter seg i kø på den måten, må man vel allikevel vente på alle andre foran deg i køen uansett, eller? Skjønner ikke vitsen, men det hadde vært kult å høre hvis noen faktisk bruker det. Edit. skirvefjel Endret 25. september 2006 av Rata101
Cannabiskopen Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Bruker det bare hvis jeg skal inn i samma BG som venna mine, men enig med at det er jævlig merkelig ja, for de som setter seg opp på den spesifikke kommer uansett fortere til den hvis de bare setter seg opp 2 sec fortere enn deg, derfor tar det alltid tusen år å komme inn i sånne BG's. Endret 25. september 2006 av BadBeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå