iChristian Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Er ikke +45 svensk, da? Mener å huske det fra jeg var i sverige, men godt mulig jeg tar feil... 6944045[/snapback] +46 er sverige, +45 er danmark
ⅵdar Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Å videresende slike meldinger er utrolig egoistisk. Tenk så mange personer man påfører lidelser og forbannelser ved å sende videre slike meldinger.
SemikolonP Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Minner meg om en gang jeg ble oppringt fra +46(ett-eller-annet). -Hvor har jag kommet? -Til Norge! -Ok. *legge på*
steinrawr Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Er ikke +45 svensk, da? Mener å huske det fra jeg var i sverige, men godt mulig jeg tar feil... 6944045[/snapback] +46 er sverige, +45 er danmark 6944069[/snapback] correct;)
fompa Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Fikk den for noen dager siden, viste den til kompisen min. han sa jeg skulle ringe å si: JA, kom da for helve*** så skal jeg k****e deg i trynet så jæv** hard! blir sinna hver gang jeg får slikt
steinrawr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 haha.. hhee.. nå er det litt andre norske versoner ute av noe lignende |D mitt navn er olga helen. jeg ble mistbrukt og druknet for 3 år siden. visst du ikke sender denne til 10 personer , kommer jeg inn på rommet ditt i natt og stirrer på deg jeg har hvite øyner, lager en ekkel lyd, og ser ut som en fem-åring. men lang råtten hud jeg kommer HVER nått. du har 5 minutter på deg hei,mitt navn er Karina.jeg ble voldtatt å rævpult for 3 dager siden .visst du ikke sender denne til 5 personer ,kommer jeg inn på rommet ditt i natt å ser på deg med kåte øyner ,fingrer som faen,og ser ut som en 90 åring.med lang råtten hud.jeg kommer HVER natt.du har 5 minutter på deg må bare si at det blir veldig mange spøkelser på en gang inne på soverommet mitt resten av livet |D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå