raatass40 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei har en k800 jeg og, og lurte på om der finnes noen programvare får å kunne laste over videoer på den får der og kunne se dem etterpå? Her er noen bilder jeg har tatt med den ute Endret 25. september 2006 av raatass40
Gissan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hei har en k800 jeg og, og lurte på om der finnes noen programvare får å kunne laste over videoer på den får der og kunne se dem etterpå? Her er noen bilder jeg har tatt med den ute http://i99.photobucket.com/albums/l302/300xzman/DSC00028.jpg[/img] 6932718[/snapback] Hva ønsker du? Mener du et program som konverterer til MP4, så du kan se de på mobilen? Isåfall, hvorfor blander du bilder inn? BTW, er det ikke mulig å se bildene.
raatass40 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Hei har en k800 jeg og, og lurte på om der finnes noen programvare får å kunne laste over videoer på den får der og kunne se dem etterpå? Hva ønsker du? Mener du et program som konverterer til MP4, så du kan se de på mobilen? Isåfall, hvorfor blander du bilder inn? Bildene ble slettet fra min server ved en feiltagelse. Jeg fører over videoklipp fra pc, men kan ikke se dem etterpå.
raatass40 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Hei har en k800 jeg og, og lurte på om der finnes noen programvare får å kunne laste over videoer på den får der og kunne se dem etterpå? Hva ønsker du? Mener du et program som konverterer til MP4, så du kan se de på mobilen? Isåfall, hvorfor blander du bilder inn? Bildene ble slettet fra min server ved en feiltagelse. Jeg fører over videoklipp fra pc, men kan ikke se dem etterpå.
raatass40 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Hei har en k800 jeg og, og lurte på om der finnes noen programvare får å kunne laste over videoer på den får der og kunne se dem etterpå? Her er noen bilder jeg har tatt med den ute Hva ønsker du? Mener du et program som konverterer til MP4, så du kan se de på mobilen? Isåfall, hvorfor blander du bilder inn? BTW, er det ikke mulig å se bildene. 6933997[/snapback]
Aalton Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Denne tråden stenges grunnet rot og dobbeltposting.
Anbefalte innlegg