Gå til innhold

Mest krevende spill

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

har det kommet ut noe system krav til dobbel agent? lurer bare på om pcen min kan kjøre det knirkefritt.

Skrevet (endret)

Har ikke dem nei, men du trenger ikke være så fryktelig smart for å se at det kommer til å kreve en del.

Bare å kikke litt på bildene som er komt ut fra spillet.

post-88434-1159470227_thumb.jpg

Endret av QBab
Gjest Slettet+130498
Skrevet

for de er sikkert ikke tatt fra den uber optimale 360 versjonen som ingen andre enn de som sitter på en messe kan spille :hmm::hmm:

har sett noen uofisielle system krav på det offisielle double agent forumet men husker ikke hva det var igjen

Skrevet

for stor lagringsplass er jo synonymt med hvor mye et spill krever :ermm:

flight sim x krever sikkert en god del, i alle fal ni følge de jeg kjenner som har testa demoen (ikke at de har super maskiner heller) men jeg tror kanskje Crysis vil bli det neste über krevende spillet dersom alt skal kjøres på max.

Skrevet (endret)
for stor lagringsplass er jo synonymt med hvor mye et spill krever  :ermm:

flight sim x krever sikkert en god del, i alle fal ni følge de jeg kjenner som har testa demoen (ikke at de har super maskiner heller) men jeg tror kanskje Crysis vil bli det neste über krevende spillet dersom alt skal kjøres på max.

6963152[/snapback]

Selvfølgelig er det synonymt med hva et spill krever. Det krever 14GB lagringsplass ledig. Det er ikke noe mer å si om den saken.

Du kan jo gjerne definere ordet krav på en annen måte om du vil. Men det er da ikke det som er den etablerte forståelsen av ordet.

Edit : Ikke meningen å virke krass her egentlig, forstår at du tenker på skjermkort\cpu\minne og jeg er enig i at disse kravene er de som er vanskeligst å imøtekomme. Men jeg forstod tråden som at den skulle dreie seg om krav på alle måter et spill stiller krav til en pc. Og hittill har jeg ikke sett spill som krever så mye lagringsplass =)

Endret av snoemann
Skrevet (endret)
Ville heller sagt Splinter Cell Chaos Theory. Etter som jeg har fått med meg på tester av alle nye skjermkort. Så er det utrolig krevende spill.

går glatt her på 1600x1200 og Eyecandy på fullt..

F.E.A.R og Oblivion er nok mer krevende.. har begge spillene..

Condemned er også ganske krevende når jeg tenker meg om.. spilte det før jeg formaterte

Endret av Freeman84
Skrevet (endret)
har det kommet ut noe system krav til dobbel agent? lurer bare på om pcen min kan kjøre det knirkefritt.

6960492[/snapback]

Her er noken som eg fann....

Supported OS: Windows® XP (only)

Processor: 3 Ghz Pentium® 4 or AMD Athlon™ 3000 (3.5 Ghz Pentium 4 or Athlon 3500 recommended). Game optimized for Dual-processor-enabled computers.

RAM: 1 GB

Video Card: DirectX® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended) (see supported list*)

Sound Card: DirectX® 9.0c-compatible (EAX" recommended) - PC audio solution containing Dolby® Digital Live required for Dolby Digital audio.

DirectX Version: 9.0c or higher (9.0c included on disc)

DVD-ROM: 4x DVD-ROM or faster

Hard Drive Space: 8 GB

Peripherals Supported: Mouse, keyboard

Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

*Supported Video Cards at Time of Release

ATI® X1600/X1800/X1900 NVidia® 6600 /6800/7300/7600/7800/7900

Laptop versions of these cards may work but are NOT supported.

Endret av kaalaaker
Gjest Slettet+130498
Skrevet

jaja burde gå fint det på medium da med 2gb ram 7800gt og c2d@ 1,86ghz

Skrevet
for stor lagringsplass er jo synonymt med hvor mye et spill krever  :ermm:

6963152[/snapback]

Selvfølgelig er det synonymt med hva et spill krever. Det krever 14GB lagringsplass ledig. Det er ikke noe mer å si om den saken.

Du kan jo gjerne definere ordet krav på en annen måte om du vil. Men det er da ikke det som er den etablerte forståelsen av ordet.

Edit : Ikke meningen å virke krass her egentlig, forstår at du tenker på skjermkort\cpu\minne og jeg er enig i at disse kravene er de som er vanskeligst å imøtekomme. Men jeg forstod tråden som at den skulle dreie seg om krav på alle måter et spill stiller krav til en pc. Og hittill har jeg ikke sett spill som krever så mye lagringsplass =)

6967812[/snapback]

du har jo rett, men jeg mener at hvor mye plass et spill tar har lite eller ingenting å si i denne sammenhengen her.

da kan jeg jo nevne unreal tournament 2004 som tok 5,5gb i starten av 2004. det er mye enda spør du meg.

Skrevet (endret)

CRYSIS

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)

RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5Gb

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX10 with Windows Vista

Endret av frecjoha
Skrevet

Når det gjelder spill som ikke er optimalisert så ville jeg sagt Street Legal Racing suger mest systemkrav:P. Jeg har x2 3800+ @ 2570mhz, 2gb cl2 ram og 7800gtx 512mb:P hakker fortsatt som ville helvete hos meg (har ingenting med dualcore å gjøre. Kjørte det med en 3000+@ 2600mhz)

Skrevet
Everquest skal visstnok være usannsynlig tungt om du kjører alt på maks.

6988481[/snapback]

Jepp. Everquest 2 krever ufattelig med ressurser om du skal ha alt på fullt. Jeg -- som har 1GB ram, Geforce 7800GT og AMD 64 3500+ -- sliter faktisk veldig med å kjøre dette på rundt medium/high. :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...